Jeg ved ikke hvorfor, men hverken jeg eller resten af min familie kan se noget på TDC Play appen. Hver gang vi går derind, står der bare: "Dit login giver desværre ikke adgang". Vi kan sagtens se TV på fjernsynet, men ikke på hverken computer, iPad eller telefon? Vi har godt kunnet før i tiden, men nu kan vi lige pludseligt ikke mere.
Hej Hedegaard1,
Velkommen til TDC Forum
Jeg vil anbefale dig, at du går ind på din TDC Selvbetjening, hvor du muligvis igen skal tilknytte dit abonnement til din konto.
Det kan være, at vores system har mistet den oplysning, og at det derfor skal tilkobles igen. Hjælper det ikke, så må du tage fat i vores hotline-afdeling, som kan hjælpe dig. Du kan se HER, hvordan du fanger dem.
Velkommen til TDC Forum

Jeg vil anbefale dig, at du går ind på din TDC Selvbetjening, hvor du muligvis igen skal tilknytte dit abonnement til din konto.
Det kan være, at vores system har mistet den oplysning, og at det derfor skal tilkobles igen. Hjælper det ikke, så må du tage fat i vores hotline-afdeling, som kan hjælpe dig. Du kan se HER, hvordan du fanger dem.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.