TDC Play virker ikke

• 30 november 2012
  • 1 kommentar
  • 161 visninger

Hvorfor hjælper TDC ikke med at løse vores problem med TDC Play på trods af både opkald og mails? Efter et opkald til kundeservice (Anne) måtte vi vente en uge på et svar fra en teknikker (Kasper) - som svarede på noget helt andet end det vi havde spurgt om. Det gjorde vi så opmærksom på for en uge siden - intet svar. Vil TDC bare lige være helt sikre på at vi har forstået at vi er kunder (hvor længe mere er yderst usikkert) i en stor og bureaukratisk virksomhed? Kan nogen hjælpe? Problemet minder meget om nedenstående posted af en anden bruger herinde. Blot har vi også problemet på WiFi.

Jeg kan ikke anvende tdc play når jeg er på 3G netværket med min iphone 4. Numrene afspilles med ca 1 sekunds intervaller, som om nummeret blot bliver skannet, hvorefter der springes videre til det næste nummer. Jeg har ingen problemer når jeg er på wifi.

En af mine kollegaer har det samme problem, han har ligeledes en iphone 4.

En anden kollega har en iphone 4S, og han har ingen problemer. Vi har alle 3 sammenlignet opsætninger, og der er ingen forskelle.

Hvad kan der være galt ? Nu har jeg søgt højt og lavt, men intet fundet.

Jeg ønsker tit at bruge det ved kundebesøg, hvor jeg ikke har adgang til deres trådløse netværk, så derfor vil det være skønt at få det til at virke. Jeg anvender TDC erhverv.

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej denutilfredse,

Det er selvfølgelig beklageligt, at du måtte vente en uge, for så at få svar på noget andet.

Er det på iOS eller android du oplever problemet?

Har du forsøgt, at afinstallere og installere appen igen?

Hilsen Thomas

Besvar