Hej alle..
Jeg har det problem at når jeg logger på TDC Play og prøver at høre musik, siger den at jeg ikke har adgang til at høre musik. Det undre jeg mig over, da med det abonnement jeg har, burde jeg have adgang til TDC Play. Mit abonnement er TDC Mobilpakke 8 Timer/2GB. Det skal lige siges at vi er 2 personer på det abonnement, ved ikke om det har noget med sagen at gøre.
Hilsen
Lasse
Hvilken telefon har du? For mig hjalp det at af/geninstallere appen
Jeg har en iPhone 5s.
Jeg prøvede at geninstallere app'en uden held. Det virker stadig ikke.
Jeg prøvede at geninstallere app'en uden held. Det virker stadig ikke.
hej.
en god ide- var nok at kontakte tdc-kundeservice,og få set på dit amb.eller suport for at få hjælp!
mvh.2515
en god ide- var nok at kontakte tdc-kundeservice,og få set på dit amb.eller suport for at få hjælp!
mvh.2515
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.