Jeg kan heller ikke få PLAY til at virke. Der er ingen søg boks, så hvordan skal jeg søg frem det jeg ønsker? De enetse jeg kan er klik på jeres playlister, som interessere mig ellers slet ikke.
Hej. Det var på web'en. App'en virker fint på min samsung galaxy. Har lige prøvede web'en igen nu, og nu er søg feltet der igen. Ved ikke om I har fiksede noget? Men ellers tak for hjælpen.
I skal lige spare nogle penge eller hvad? kan simplethen ikke være rigtigt at man skal gå glip af fodbold opstart pga jeres uduelige program. Hvad vil i gøre for at kompencere for dette?
ser at du er ganske aktiv llge nu og forstår fuldstændig din frustration. Problemet har været der siden TDC valgte at "forny" sin platform - nu taler vi siden ca. marts 2013 (5 måneder), og som jeg læser det, er det stadig ikke i orden for rigtigt mange kunder.
Hver dag er der indlæg i TDC Forum om, at TDC Play ikke fungerer på forskellige enheder.
Skandale? Ja, jeg ville jo absolut opsige mit abonnement og vælge en anden, mere stabil, udbydere.
Vi bruger cookies til at forbedre og personliggøre din oplevelse. Hvis du accepterer, accepterer du vores fulde cookiepolitik. Lær mere om vores cookies.
Vi bruger cookies til at forbedre og personliggøre din oplevelse. Hvis du accepterer, accepterer du vores fulde cookiepolitik. Lær mere om vores cookies.