TDC Play ukomplette album | YouSee Community

TDC Play ukomplette album

Når jeg leder efter diverse album sker det ofte, at kun dele af albummet kan afspilles.

Det er jeg klar over har noget med rettigheder at gøre.

Ud over at det for en ganske normal bruger som mig er uforståeligt, at man ikke kan forhandle rettigheder til et helt album, men må nøjes med måske det halve, så render jeg ind i følgende af og til;

På albummet "Get Lost VI" kan jeg se, at de fleste af sangene står i "hvidt" og dermed må antages at kunne afspilles og overføres til min smartphone. Ca. 1/3 af sangene står i "gråt" og jeg går derfor ud fra, at de IKKE kan afspilles, hvilket jo så må skyldes de her uforklarlige rettigheds spørgsmål.

Men når jeg så prøver at afspille de "hvide" numre, står de bare i køen som "indlæses" og resultatet er, at de IKKE kan afspilles alligevel.  

Det samme sker på min smartphone - jeg kan godt se albummet i mine webplaylister, men indholdet af playlisten er fuldstændig tom.

Er det en fejl?

Misforstår jeg noget med hensyn til de "hvide" og de "grå" sange?

Har man alligevel ikke rettigheder til de "hvide" sange?

Og hvorfor overhovedet vise et album, som man ikke kan afspille alligevel?

Tazman_67

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Tazman_67

Du ret i mht. rettigheder, at de grå er uden for "dækning" hvis man kan kalde det dét.

Jeg har tjekket albummet der hedder "Get Lost VI" og det lader også til at fejle hos mig (hele vejen rundt). Jeg kan hverkan afspille eller downloade det. 

Det er nu fejlmeldt til vores musikfolk. Forhåbentligt fungerer det indenfor maksimum et par uger, så du kan høre "Totally Enormous Extinct Dinosaurs" igen Glad humørikon

Besvar