TDC Play tekinisk fejl

Hvorfor siger den "teknisk fejl det er desværre ikke muligt at give adgang til tjenesten. opret et login på...osv." når jeg prøver at afspille musik det gjorde den ikke før og jeg har et login til tdc play.

Tak på forhånd

kh hg

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Bredgade22,

Tak for dit indlæg.

Det lyder som om der er noget galt med dit login desværre.

Da jeg lige har afprøvet diverse numre på både stream og download.

Bedste måde at få undersøgt dette på er ved, at kontakte Hotline som kan afprøve og ellers fejlmelde dit login.

Du kan finde deres kontaktinfo her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hej,

Jeg har oplevet samme fejl gennem den sidste månedstid, nogle dage virker det andre dage gør det ikke. Jeg kan fosøge at vælge 5 forskellige playlister jeg har lavet og ingen virker når så jeg prøver en af de øvrige 3 playlister jeg har så virker de????

Det er da mærkeligt eller?

Jeg har desværre også et andet problem, ved ikke om jeg kan få svar på det med det samme. Det drejer sig om når vi lejer film, så har den det med at hakke op indimellem stoppe midt i filmen så man skal starte forfra, i alle tilfælde hvor der opstår disse former for fejl følger underteksterne pludselig ikke med længere. Hvad gør jeg ved det?

Mvh

Tina

Omdømme 3
Hej Tina,

Umiddelbart vil jeg anbefale dig, at du kontaktet hotline med begge ting, så vi kan få fejlmeldt dem.

Det første problem lyder lidt, som om vores hjemmeside driller en del, du kan evt. prøve at lave et nyt login og se om den også driller på samme måde.

Det andet problem du har skal vi have kigget på, så ved at kontakte Hotline kan vi få startet en overvågning af linien, samt kigget nærmere på problemet.

Jeg har selv oplevet det med, at film hakker eller starter forfra, det var for mit vedkommende min digitale modtager der skulle nulstilles. 

Håber du får løst problemerne, da det bestemt ikke skal være på den måde :-)

Hilsen René.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P