TDC Play, Squeezebox og WIMP

Vis første besked

48 Kommentarer

Omdømme 1
Ja så har jeg opsagt mit TDC abonnement og skiftet til Telenor... Dejligt med WIMP på Squeeboxen :-)

- Må vi venligst bede om at TDC-Play snarest muligt kommer til at understøtte streaming via Squeezebox?? - Jeg agter ikke både at abonnere på TDC og Spotify. Sidstnævnte har Squeezebox kompatibilitet indbygget fra fødslen (og er i parentes bemærket et nyere tilbud end TDC-Play) - kunne godt lide at vide, hvilke argumenter TDC har for at sylte denne sag så længe!!??

Jeg tilslutter mig!

Kunne virkelig være fedt med PLAY til Squeeze!

I mellemtiden må man jo se på alternativerne - om det så betyder skift til konkurrenten, må tiden vise...

Omdømme 4
EDIT: paradoksalt nok er der her til morgen (23.03.2012) udkommet en app, som slår mobil-tv, play og optagefunktion sammen. Denne app skal man logge sig ind med sine TDC-oplysninger, men man skal stadig have et mobilnummer tilknyttet såfremt man ønsker at bruge PLAY.

- Det er også lettere at skifte til W!mp og Spotify end omvendt, fordi jeg behøver ikke betale aflad i form at mobilabonnementer og fordrejede priser for at bruge disse tjenester. - En opfordring til, at TDC samtidigt også åbner op for andre ikke-kunder at kunne købe et særskilt TDC PLAy-abonnement. - Dette vil også øge omsætningen og dermed give hurtigere udvikling på PLAY-fronten, hvor der vist ikke er specielt meget, som  er under overvejelse? Glad humørikon

Som en ekstra støttepude for det jeg siger:

1) Jeg ser ingen grund til at bruge TDC PLAY - Mac'cere kan ikke bruge det på OS X,  på Windows er det super besværligt med licenser, når det hele bare kunne administreres automatisk fra et Spotifylignende program? I app'en kan man ikke gøre meget simple ting som at spole i sangene, og det er heller ikke muligt at bruge app'en, hvis man ikke har mobilabonnement (udvalgte abonnementer only) hos TDC?

2) Jeg bruger faktisk heller ikke PLAY, og har derfor skiftet mobiludbyder og regner også kraftigt med at ringe til Kundeservice inden længe og få afmeldt PLAY fra min regning og derved spare de her sølle 6 kroner.

- Endnu en dybfølt opfordring til at få skubbet gang i udviklingsteamet (og dem højere oppe Meget glad humørikon

For mig er TDC play stort set ubrugeligt uden squeeze-booxen.

kom nu for h#¤%%

- blot en tilføjelse:  blev forleden ringet op (!) af TDC vedr. squeezebox/play (mit indlæg ovenfor).

Alene at TDC tager sig tid til at ringe op - beviser dog at TDC tager sagen alvorligt og at der arbejdes på sagen.

Synes blot også lidt ros kan tilkomme.

Håber snart der bliver baggrund for at uddele en del mere ros! :-)

Jeg stiller mig også op i køen af utålmodige kunder der ønsker mulighed for at benytte Yousee/TDC  Play fra min(e) Squeezebox(e).

Som markedet er lige nu, kan konkurrenter til TDC/Yousee allerede levere varen !

Intet i verden er gratis, og i øjeblikket betaler jeg via mine TDC/Yousee abbonementer (skjult) for adgang til musik, - en adgang jeg ikke benytter på grund af manglende support for Squeezebox.

Vil jeg benytte min Squeezebox til en tjeneste a' la' TDC/Yousee Play skal jeg betale en konkurrent omkring 100 kr/md for adgang til musik, - musik som jeg vel at mærke allerede (skjult) betaler Yousee/TDC for at få adgang til !

- det virker helt urimeligt.

Skulle jeg vælge at betale for f.eks. Wimp, - ville næste naturlige skridt være at se på om ikke mine øvrige kundeforhold hos TDC også lige så godt kunne flyttes til Telenor ?

Derfor, TDC/YouSee, kom ind i kampen, - og når i nu er igang, så overvej venligst Flac/Ogg som et supplement til MP3 for os der også går op i lydkvalitet.

Vh Henrik

Så er vi oppe på 2.388 visninger, efter 1 måned og 10 dage har 249 personer yderligere vist interesse for emnet, samt fremkommet med forslag til forbedringer, men reagerer TDC?

249 personer; - det er vist revnende ligegyldigt - glem det. Og skift dit abonnement til en anden udbyder. Det gør jeg i morgen.

De 249 personer; - tja: det kan vist ikke ses ude i den sidste 1 decimal udad 50 efter kommaet i TDC's regnskab.

Har lige testet WIMP via mit arbejdsabonnement. Fejler ikke noget rent teknisk, så det burde også være muligt for TDC - hvis viljen er der.

Er også meget interesseret i en TDC Play løsning til Logitech Squeezebox!

For ca en uge siden var jeg grundet LAN ændringer nødt til at gen-opsætte min Squeezebox. I denne forbindelse stødte jeg på et menupunkt i Squeezeboxen der hed "TDC Play", hvilket jeg dog sprang over eftersom det ikke var en del af opgaven omkring at få reetableret netværksforbindelsen. I dag har jeg så forsøgt at finde dette TDC Play menupunkt igen, men det er nu forsvundet.

Nogen der ved, hvad det handler om?

invader26 -> Lyder rigtig interessant. Sig til hvis du finder ud af noget.

TDC -> Har I noget at tilføje til ovenstående? Tror vi er mange som venter (u)tålmodigt Glad humørikon

Kom nu igang You see!!

Vi mangler den løsning til Squeezebox

Omdømme 4
Badge
@ Nordjyden

Hvis du vil fortælle YouSee noget, vil det være smartets, at benytte YouSee' kunde-/debatforum.

Mvh

Kim

Omdømme 1
Er der noget nyt i denne sag?

Utroligt så mange gange TDC har vist halvhjertet interesse for Squeezebox support, uden at føre det igennem.

Det vil koste så UENDELIGT få ressourcer for jer(og endnu færre, hvis I lader comminities gøre arbejdet), og give jer rigtig meget goodwill mange steder.

Alle andre er forlængst med på vognen. Træls at betale for wimp og spotify når man allerede betaler for TDCplay også.

Sker der snart noget i denne sag ?

Stiller mig i køen med alle de andre her i tråden, som utålmodigt venter på muligheden får at bruge den dyrtkøbte adgang til TDC Play med Squeezbox.

Den mulighed vil øge værdien af TDC Play betragteligt og kunne muligvis afholde nogen fra at skifte til andre udbydere..

Omdømme 4
Hej kroed

Du bumber tråden her, som oprindelig er fra marts 2011 og ikke skrevet i siden midten af april 2011. Det er ikke tilladt her på forum.

Du kan læse om, hvordan du stiller et spørgsmål i vores blog http://go.tdc.dk/wvxbq 

I forhold til dit spørmål om Squeezebox: Vi supporterer en række devices med DLNA profil. Dog ikke Squeesebox. 

Squeesebox er for tiden, ikke planlagt supporteret.

Hilsen

Flovt som administrator ikke at kunne se datoer....

Få nu bare Squeeseboxen til at kunne bruges med TDC Play og Yousee music. Mange andre kan!

TDC er bare generelt en pinlig omgang efterhånden.

Er selv skiftet til Spotify og fungerer perfekt, også med Squeezebox.

Kære TDC
jeg ønsker mig squeezebox integration med TDC Play i julegave.
har været artig i år.
Mvh Morten
Det ville lette vores tunge julehjerter, hvis der enten kom et ja eller et nej. Squeezebox med Play eller en bedre operatør.

Jeg tilslutter mig denne lange række af ønsker om at TDC Play understøttes på Squeezebox'en.

Vil TDC melde ud om de tænker at understøtte dette? Og i givet fald hvornår?

Mvh. Henrik

Kan varmt anbefale Spotify, meget bedre lyd kvalitet end TDC-Play

-Og så virker det bare super med Squeezebox Glad humørikon

Jeg har (i lighed med mange andre) ventet på en TDC løsning til Squeezebox men efter ca. 3 års ventetid har jeg efterhånden indset at TDC ikke magter/ønsker at komme med en løsning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)