TDC play problem

Hej med Jer.

Jeg arbejder i en fransk virksomhed, som ligger her i DK, men kan ikke få TDCplay til at virke, da IP adressen åbenbart er i udlandet, er der nogle der har nogle løsningsforslag.

Talte med TDC kundeservice, og de siger det kan lade sig gøre, men vil ikke fortælle hvordan.

Håber nogle kan hjælpe mig videre.

Flemming

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Flemming.

Hvis du arbejder for et fransk firma her i danmark, og du sidder på en dansk adresse (Det nytter ikke hvis du sidder i udlandet) så burde virke, med mindre det franske firma har koblet Alle deres netværk i udlandet igennem i ders eget netværk i Frankrig, så har du fransk IP. Det kan du se ved at besøge denne side, her kan du se hvilken IP du har:https://www.whatismyip.com/my-ip-information/  Hvis du har kontrol over din egen komputer (Kan rette i netværksopsætning, og lign.) kan du køre igennem en dansk Proxy. Jeg kender desværre ikke nogen, men de kan findes, herved vil du få en dansk IP. Men hvis du har ikke har adgang til at ændre opsætning på din PC. Så er der intet at gøre. HUSK det er VIGTIGT at være opmærksom på hvad du har underskrevet , da du blev ansat. Du kan risikere at gå imod firmaets regler!

Venlig Hilsen

Brian

Hej Brian

Tak for svaret, ser ud som om det skal være via mobilen istedet:-)

Afsløring Tak for hurtig og meget uddybende svar

Flemming

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)