TDC Play på Sonos?? | YouSee Community
Svar

TDC Play på Sonos??

Vis første besked

45 Kommentarer

Noget nyt i denne sag, det er jo ikke en umulig opgave, se Wimp, se Spotify.

/Thomas

Omdømme 1
Blir så træt af at se hvor sløve TDC er. I har muligheden for at lave API og ikke engang selv bruge ressourcer på det.

kom nu i gang!!!

JEg tror vi skal have fat i medierne, hvis der skal ske noget.

Ifølge nedenstående interview pr. 20. marts 2013 (ca. midt på siden) kommer TDC Play indenfor "forholdsvis kort tid" til at virke med Sonos.

Glemte linket:

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1363766265

Formoder at problemet med Sonos er et samme som med stort set alle andre DLNA devices;

Den understøtter ikke AAC, som er det format som TDC har valgt at streame i.

Valget er sikkert faldet på AAC fordi det er det format Apple anbefaler man bruger til AirPlay...

Jeg har brokket mig lidt over det her: /t5/TDC-Play/DLNA-Play-i-Mit-TDC-App/m-p/105430#M4284

Vil lige tilføje at jeg også har prøvet på et et år gammelt Sony TV og der virkede det heller ikke.

Så indtil videre har jeg stadig til gode at se en rigtig embedded enhed hvor det virker...

Men kommer tid kommer råd: den International Receiver Company IRK1224WT WIFI radio jeg fik i julegave i 2010 med lovning på at man "om kort tid ville kunne spille TDC Play direkte på den", den fik en firmware update igår og nu kan man faktisk browse numre og playlister fra TDC Play direkte på den!

Nice... Glad humørikon

/Morten

Omdømme 4
Kære alle,

Vi sætter rigtig stor pris på alt den gode, konstruktive feedback vi har fået til TDC Play. Et af de største ønsker fra jeres side har været at kunne benytte TDC Play på jeres SONOS-anlæg. Det har vi taget til os og arbejdet ihærdigt på, og...

...fra i eftermiddag klokken 16.00 (sådan cirka) kan I tilgå TDC Play i SONOS labs Glad humørikon

Hvis du allerede har adgang til TDC Play og ejer et SONOS-musiksystem skal du gøre følgende:

Åben SONOS app’en (på pc, smartphone eller tablet), vælg et rum du ønsker at afspille i, vælg 'Musik' herefter 'Mere musik' og til sidst ’SONOS Labs’. Så skal du blot finde TDC Play på listen over tjenester og logge på med dit TDC Login.

God lyttelyst!

Ps. Vi har en hjælpeartikel klar, hvis du løber ind i udfordringer med SONOS labs og din adgang til TDC Play.

Omdømme 2
En historisk dag! Glad humørikon

Glæder mig til at komme hjem og prøve!

mvh

Eivind

Fedt tdc.

Det er så lækkert. Og det spiller bare Glad humørikon

Perfekt. Og det virker fremragende. Så skal der spilles musik.
Hvis man *kun* har TDC Play via sit mobilabonnement og anvender TDC Play app'en vil TDC Play på Sonos ikke virke hbis bredbåndsforbindelsen ikke er fra TDC (ifølge TDC Kundeservice) *FAIL*

Omdømme 6
Hej laksko

*FAIL*

Du tager fejl Glad humørikon

Det virker fint, selv om du "kun" har et mobilabonnement hos TDC. Du kan sagtens bruge Sonos, Web og Mobil-app'en til at høre TDC Play.

Du skal være obs på, at du kan bruge dem een ad gangen, fordi et mobilabonnement blot giver dig een adgang.

*LIKE* 

God fornøjelse

Super fedt - det virker bare rigtigt godt.

Endeligt en reel grund til at holde fast i sit TDC abonnement....

/tpso

Omdømme 1
SUPER SUPER SUPER

Det spiller maks, og det er super at man under kunstner kan vælge mellem album og sange.

Jeg har dog haft en f...... bøvl med selve mit TDC-login, for at sammenknytte den med diverse abonnementer. Men da det lykkedes, er det bare super.

YES! Endelig kom det der virkelig gør at jeg bliver glad for TDC Play!
Godt gået TDC!! Ville have været træls at skulle købe en service (Spotify el. lign.) når nu jeg har TDC Play. Det er super tak!
Mon ikke der bliver brugt en del mere tdc play nu Glad humørikon

Mange tak!!! Det bedste i har gjort længe. Super godt gået TDC!

Jeg har kun PLAY via mit mobilabonnement og når jeg forsøger at tilføje PLAY på mit Sonos udstyr, figurerer TDC Play slet ikke på listen??

Fndes der et fix til dette??

Omdømme 1
Var lidt sen til at opdage det, men en fantastisk "nyhed"..godt gået TDC.

Jeg har dog et par gange oplevet at det ikke er muligt at afspille fra TDC play. Får en fejl a'la: "..kunne ikke oprette forbindelse til TDC Play.."

Det sker typisk weeken-aftener. Kunne det tænkes at der var "overload" på streamingen i peak tidsrum.

Ellers virker det upåklageligt.

..oplever andre dette?

/Thomas

Omdømme 2
Hej Thomas,

Ja, jeg oplever præcis det samme. F.eks. i går aftes...

Håber det er noget TDC arbejder på at fikse!

mvh

Eivind

Omdømme 1
Har også samme problem - især i weekenden.

Har prøvet flere gange at have forberedt en playliste ti len fest - og så virker det ikke fordi der sikkert er for mange brugere på.

Det er ret ødelæggende for oplevelsen...

Besvar