TDC Play på mobil og PC

Hejsa,

Jeg har læst andre indlæg ang. Play på mobil og PC, men er kommet i tvivl.

I går talte jeg med en sælger fra TDC Mobil kundeservice der udtrykkeligt meddelte, at hvis jeg har TDC Mobil med Play kan jeg også hente musikken til min PC, og afspille dette på min PC.

Jeg har TDC fastnet i dag med Play, men min arbejdsgiver har valgt anden leverandør og derfor står mit fastnet til at blive skiftet. Og jeg vil jo gerne beholde mit Play og musik på min PC.

Er det muligt at få dette skåret ud i pap.

mvh

Niels Erik Wøhlk

2 Kommentarer

Omdømme 3
Det er også MEGET svært at gennemskue.  Har du en mobil med PLAY kan du ifølge din login side på TDC play hjemmesiden tilmelde dig deres Fast Track løsning. Dette er taget direkte fra login siden.

"Du kan hente TDC Play musik og købt musik fra web til mobil (Fast Track) samt se playlister på TDC Play mobil applikation (såfremt din mobil understøtter det)."

Der er bare lige et problem.  Hvis du kigger her http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16097&cid=_tdc_dk_musikmobil

Kan du finde din mobiltelefon, og hvis den har en stjerne "*" som f.eks. min samsung Galaxy S2 har, så står der i bunden af siden.

"*Denne model understøtter ikke TDC Fast Track. Dvs. det er ikke muligt at overføre musikfiler fra TDC Musik til mobilen via pc."

Dette info fortæller TDC dig aldrig, så man sidder ofte og følger sig en smule snydt.

Tak for feedback. Giver mig stadig ikke det svar jeg ønsker.

For mig er Mobilen irrelevant med Play, da jeg alene benytter Play på min PC og downloader til min PC.

Mit spørgsmål er, om jeg kan downloade til min PC og fortsætte med at lytte til min musik der, hvis jeg har Mobil abonnement med Play.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)