TDC Play på mac

hey der ..

Kan det virkeligt passe jeg kun kan streame musikken fra jeres hjemmeside hvis jeg skal afspille det på min mac ? [i]

Er helst ikke interesseret i og skal installere windows eller køre anden lignende virtuel software på min mac.

Vil bare høre om i ikke er bekendt med en eller anden afspiller der kan spille jeres filer ?

Har prøvet med vlc som der er foreslået men den kan godt afspille men der er ikke lyd på [i]

mvh

david

6 Kommentarer

Det korte svar, er nej, det kan ikke lade sig gøre.

Der er sikkert også et teknisk svar, men i virkeligheden bunder det nok i, at TDC enten er ligeglade, eller bare ikke har talentet til at få det til at fungere. Mig irriterer det også - specielt når nu PLAY er så ustabilt.

ja det undre mig også at der ikke er en løsning da der er mange mac brugere Glad humørikon

for ja som du siger er play ret ustabilt... jeg prøvede og gå igang med den streaming funktion der var der i mangel af bedre men den holdte op med at gi lyd fra sig.. så var jeg jo lige vidt Humørikon med tunge

Håber der kommer eller viser sig en mulig løsning for mig da jeg meget gerne ville kunne bruge denne tjeneste også Glad humørikon

Omdømme 5
Herj, undskyld jeg blander mig.

det er rigtig nok at du kun kan streame, som du jo også har fået bekræftet.

men det er faktisk ikke TDC har har skylden, eller mangel på talent, TDC står bare som en lus mellem 2 negle.

Apple, vil ikke/kan ikke afspille musik beskyttet med Microsofts DRM(WMA DRM), men kun deres egen DRM(FairPlay DRM).

Og Musikernes Brance organition, som har sat nogle regler op om hvordan musik skal beskyttets.

de musik tjænster som du kan bruge på mac og andre apple produkter er også kun streamings playere, mange af dem software baseret hvor TDCs er web baseret.

øv øv...

Så er der jo nok kun streaming muligheden tilbage for mig.

Så håber jeg da at jeg får lyd på den så det er muligt at bruge dette igen for lyden er smuttet i min stream fra tdc af Glad humørikon 

søgte jo også bare kun et program ala media player der virkede til at afspille disse beskyttede filer hvilket jeg så kan se nu desværre ikke findes... Glad humørikon

og nu kan jeg slet ikke få lyd på streaming så nu er min play funktion helt ubruglig med mindre jeg installere windows og køre det ... 

Slet ikke en eneste der har en løsning som de selv har fundet ud af som mac bruger så man kan afspille de drm beskyttede mediaplayer filer ? Glad humørikon

Håbede lige vlc kunne men det virkede desværre ikke Glad humørikon

Du skal ikke være ked af det, når de engang vågner og får lavet PLAY går der som regel en to - tre uger inden lortet ikke virker igen. Så i den periode kan du nyde det, og ærgre dig over at du ikke kan gemme musikken og spille den næste gang streaming strejker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)