TDC Play på IRC Reciever fra Telebutikken.

Jeg har en IRC receiver fra Telebutikken hvor jeg har fået oplyst at jeg fra Maj måned skulle kunne få adgang til TDC play via mit netværk. Jeg har søgt efter en opdatering til recieveren men den siger at jeg allerede har den nyeste software, men TDC Play virker stadig ikke. Hvornår bliver det aktivt. 

5 Kommentarer

Ups. Jeg fik stillet dette spørgsmål under et forkert emne. Håber på svar alligevel.

Hej

Jeg har også en IRC ip radio fra tdc , jeg fik også at vide, at det vil blive muligt at streame play direkte fra routeren , nu er det jo muligt at få play til mobilen , så det ville være rart at vide, om der er nogen hos tdc eller andre der kunne sige hvornår man vil kunne streame play til ip radioen direkte fra routeren.

MVH    Lars.

Omdømme 4
Kære Bygaden og LP54

Det er korrekt at der er en opdatering planlagt som gør det muligt at streame direkte blot du har tastet dit play login ind. Jeg kan bekræfte at TDC har afleveret den nødvendige kode til 3 part. Så vi afventer at der bliver samlet de rette byggesten til software opdateringen. Et realiststisk bud er efter sommerferien som jo ikke er så langt væk.

Solskinshilsen

C

Til Chriz

Tak for hjælpen.

Lars.

Omdømme 2
Badge
stadig ingen opdatering!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool: