Tdc Play på Irc IKR1224wt

Vis første besked

44 Kommentarer

Hej Søren.

Jeg sendte min firmwire og macc adresse til firmaet, så jeg ved ikke om jeg er prøveklud, men en ting er sikker, det virker upåklageligt.

ppe

Hej igen Søren.

Har lige fået mail fra Thomas Schwarts fra IKR - han skriver det er ude i begrænset omgang, men regner med fuld udrulning i løbet af 1 til 2 uger - dette for ikke at komme til at fejle på en masse radioer. Jeg glemte at sige at jeg ikke gjorde noget for at opdatere, det stod pludselig på skærmen - og så var det bare at følge hvad der stod på skærmen.

ppe.

Så har jeg moret mig med TDC Play en lille uge på denne radio, men havde en mistanke om at nu når de søsatte det nye TDC Play, så ville der garanteret komme problemer, og ganske rigtigt nu kan jeg ikke logge på radioen, den kræver at jeg logger på med en browser - jamen hallo hvad pokker er det for noget der lige sker her, det er brandirreterende. Er der en klog person hos TDC der kan forklare det - der var en der hed Chris, men vedkommende er der måske ikke mere, da det er mere end 1 år siden pumaen har været på banen.

ppe.

Har fået besked om at Chris - udviklings pumaen ikke er i firmaet mere, er der da ikke andre som ved noget om det problem som jeg nævnte i sidste mail? det er vel ikke dødt.

ppe

Har lige fået mail fra Thomas Schwarts ( Ikr radio ) om at TDC Play virker på radioen igen, og har lige koblet mig på, det spiller igen. Men der er stadig det problem at når en sang er færdig og næste starter så kommer der efter et par sek. et ophold på 1-2 sek og så spiller den videre uden problemer, men det skulle de arbejde på at fjerne.

ppe.

Hej

Nu glæder jeg mig bare til at jeg også kan få PLAY på min radio. Er der nyt om hvornår jeg kan forvente at få opdateringen?

Prøv at kontakte Thomas Schwarts fra Ikr radio, eller send din firmwire og macc adresse til dem, det er hvad jeg har gjort, jeg er godt klar over jeg er testpilot, men det er så dejligt når man efter 2 år opdager at radioen virkelig kan bruges som TDC fortalte for ca 2 år siden.

ppe

Omdømme 2
Badge
noget nyt op den opdatering til at kunne afspille play?

Intet nyt og jeg spurgte på deres FB-side for et par uger siden - og da skulle den lanceres indenfor en uge. Jeg tror ærligt talt ikke, at vi skal vente, at det nogensinde sker...

Glad humørikon Så var opdateringen der, og det spiller perfekt.

Hej H2!

Og du er ikke testbruger?

/Søren

Yes - så kører det, det var sandelig også på tide

Omdømme 2
Badge
Fedt....

Men igen, har lige brugt det 2minutter efter opdatering, og har da allerede fundet fejl...

login siden, skriver på engelsk "trying to connect" resten af menuerne er på DANSK... nårr men ærgeligt er det, hvorfor virker fjernbetjeningen ikke på forige/næste nummer?? kun volume virker

Har i dag foretaget opdatering, det gik som sådan meget godt, lige bort set fra at nu kan den kun spille "engelsk intro - nu skal jeg fortælle dig om din radio, den kan ........", og kun volumen virker på fjernbetjeningen.

Nogen som har godt råd?????

Har fundet en work around andet sted.

Alt kører stadigvæk perfekt, bortset fra at den ikke kan fastholde klokkeslettet - det ændre sig hele tiden selvom jeg har sat den til at hente tiden fra FM (har også prøvet internet) men uden held.

Hvad gør man? Har fået samme problem og syntes ikke at jeg kan finde en løsning.
Hej Taube Jeg har fået samme problem, men kan ikke finde noget workaround. Kan du ikke linke til det workaround du har fundet, eller beskrive det.
Jeg har selv fundet det på facebook

www.facebook.com/vindradio hvis andre har brug for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)