TDC Play på iOS 7 | YouSee Community

TDC Play på iOS 7

Omdømme 5
17/9:

Vi har desværre i sidste øjeblik fundet fejl i TDC Play-app'en på iOS 7.

Vi forventer dog, at fejlen er rettet indenfor få uger. Hvis du ønsker at bruge TDC Play som normalt, skal du vente med at opdatere iOS. Vi orienterer her i tråden og på http://tdc.dk/play når fejlen er rettet.

Vi opdaterer indlægget her når der er nyt om Play på iOS7, så husk at abonnere [i]

I øvrigt skal vi gøre opmærksom på at du i iOS 7 kan slå automatiske opdateringer af apps til således:

[i]

--- 

24/9 

Vi håber at kunne melde noget ud i denne uge, men kan på nuværende tidspunkt desværre ikke sige mere.

--- 

26/9

Vi frigiver en ny version af TDC Play til iOS i løbet af i dag, som løser kritiske fejl relateret til musikafspilning på iOS 7.

Der er desværre stadig andre udfordringer i TDC Play app'en, som relaterer til iOS 7, og vi arbejder selvfølgelig på at en opdatering, der løser disse.

---

/Ulf

54 Kommentarer

ipad til tdc selvbetjening virke ikke

hvad er der galt

hilsen Roland

Det samme her. Irriterende - skal bare virke !!!!!
Mit TDC Play på iPad driller , jeg kan godt se fjernsyn og høre musik men jeg kan ikke se film og serier , det har drillet siden onsdag d. 18 december .. Der før havde jeg ingen problemer . Har prøvet og slette programmet og genstarte min iPad uden held .... Håber der nogen kan hjælpe mig
Omdømme 1
Tak Mettesko - Den næste der skrive et indlæg i denne tråd, får nu aoutomatisk dette indlægs over skrift. Glad humørikon

Omdømme 1
Hej mettesko og Nanopete

Så er jeres forandrede overskrifter vel en smule misvisende for andre kunder??? 

Derfor dette indlæg, så den oprindelige kommer frem igen. Blinkende humørikon

Jeg ramte samme problem. Iphone 5s 7.0.4 (11B554a) med TDC PLAY Version 2.4.2
Mit problem forsvandt efter at slukke og tænde mobilen.
Jeg håber ikke det er en eller anden cache der fylder op og det kommer igen.
Men lad os se.

Nu er jeg på igen, TDC Play virker - super
- håber det holder lige til påske ... ligesom julen.
Jeg har automatisk opdatering og nyeste opdatring er hentet og installeret.

Fejlen er:

Der vendes tilbage til login siden hele tiden - hvis man vælger at klikke på tdc play knappen for at komme ind til sin playforside ... så lukker App'en ned ...

Jeg har efterfølgende slettet Tdc Play på mobilen / slukket mobil / tændt mobil og derefter hentet Tdc Play igen .... men det fejler stadig.

Omdømme 1
jensmogensen skrev:
Jeg synes faktisk at jeg er kommet med en række meget konstruktive indlæg til Play teamet.
Derfor gider man til sidst ikke blive ved. Det er ganske enkelt for ringe.

Hej Jensmogensen

Du har sikkert også bidraget, men det har jeg ikke læst. Jeg læste tilfældigt Peters indlæg. Derfor prøvede jeg at skaffe et svar til jer alle.  

Har du sendt ind via linket i dette indlæg?

/t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/td-p/112646/jump-to/first-unread-message

Hvis ja,  ville jeg formodentlig heller ikke gide blive ved, hvis ikke jeg fik respons. Glad humørikon

Omdømme 4
Badge +1
Her køre PLAY fint på iphone 4s ios 7.0.3 og ipad ios 7.0.2

Jeg synes faktisk at jeg er kommet med en række meget konstruktive indlæg til Play teamet. Men jeg har på intet tidspunkt hørt noget som helst fra dem. Og har heller ikke set nogen af de ting som jeg har foreslået implementeret. Jeg må tilstå at jeg faktisk ikke kan se noget som helst som kunne tyde på at Play Teamet arbejder med de ting som vi har problemet med. Derfor gider man til sidst ikke blive ved. Det er ganske enkelt for ringe. Eller har jeg misset noget. Er der nogen af jer der har modtaget livstegn fra PlayTeamet??.?.?
Omdømme 1
Nanopete skrev:Men hvad med at vi prøver helt specifikt at hjælpe jer inde ved TDC ved at rapportere her præcis hvilke fejl vi oplever. Så får vi en liste med helt saglige problemer som vi ønsker løst;

Mvh. Peter

Hej Peter

Så har jeg hørt fra play-teamet. Glad humørikon

De har set dit konstruktive indlæg.

Desværre kan jeg ikke ryste op med et mere begavet svar end dette:

Play_teamet arbejder på sagen.

Det crasher hele tiden. Og man skal hele tiden starte forfra når det er brudt ned. Skod app.
Er det derfor at pauseknappen ikke virker, når der er låsekode på i iOS7?

Man kan sagtens skifte nummer frem og tilbage, men pause virker ikke.

Så skal man låse telefonen op for at kunne sætte nummeret på pauseHumørikon frustreret

Omdømme 1
Hej Nanopete/Peter og rgb74/Rikke

Super konskruktivt indlæg Peter. Jeg vil prøve at skubbe lidt til play-nørderne, for at være sikker på de ser dit indlæg, (også selvom jeg ved, de holder øje med denne kategori om Play.)

Rikke - Har du set Ulf har sat et indlæg ind, hvor man kan skrive og melde fejl direkte til play-nørderne? /t5/TDC-Play/Oplever-du-fejl-p%C3%A5-TDC-Play/td-p/112646

Jeg ved ikke om telefontype har noget at gøre, men det hjælper play-folkene, hvis du gider skrive det til dem, hvilke fejl du er plaget af.

Nu har jeg da fortrudt, jeg har opgraderet......det virkede endelig uden fejl.

Har endnu ikke oplevet fejl, men har heller ikke haft brugt play så meget siden opgraderingen, men jeg vil gerne skrive mine fejl ind her også. Jeg har en Iphone 4S.

Kan der være forskel på hvilken tlf. og fejl man har?

Mvh. Rikke

Det er vist ikke helt kun ios 7 fejlene på TDC Play app'en relaterer sig til. Jeg synes jeg hører android heller ikke går fri.

Men hvad med at vi prøver helt specifikt at hjælpe jer inde ved TDC ved at rapportere her præcis hvilke fejl vi oplever. Så får vi en liste med helt saglige problemer som vi ønsker løst;

Jeg har en iphone 5 med IOS 7.0.3 11B511 (det står i settingsgeneralabout)

Kan ikke søge frem i tid inden for et nummer;
Jeg kan ofte ikke (tror det er specifict for numrene) søge i et nummer der afspiller. Prøver jeg at gøre det flytter indikatoren sig, men den fortsætter ikke med at afspiller og jeg kan ikke starte afspilleren igen. Jeg skal skifte nummer for at det virker igen.

Kan ikke bruge "lock-screen" eller headsæt afspiller kontrol;

Ved lock-screen kan jeg skifte til sidste og næste nummer, styre volumen, men kan ikke pause.

Mit bluetooth headset kan heller ikke pause. Jeg kan nogle gange skifte nummer frem og tilbage, men ikke hvis jeg har prøvet at pause/starte nummer. (min headset virker fint til alle andre app's så regner ikke med fejlen er der).

Nogle gange får jeg en ret tilfældig nuværende kø i app'en. Sidst var det elvis numre, det tror jeg aldrig jeg har hørt og det var helt sikkert ikke den kø jeg sidst havde. Jeg genstartede app'en og så kom min rigtig kø frem.

App'en crasher;

- Når jeg prøver at afspille noget fra min playliste "offline" (ikke ved f.eks. "kø")

Oplever I andre det samme og har I andre fejl?

Mvh. Peter

Hej TDC,

Jeg blev kunde hos jer fordi Play lød som en super deal, men kort tid efter stoppede jeres app med at virke pga. iOS7.

Det er fedt at I fik dét rettet, så man trods alt høre musik nu. Dog kan numre over 8-10minutter stadig slet ikke afspille. Og siden opdateringen er det samtidig blevet meget sværere at søge efter musik, hvilket i forvejen ikke fungerede særlig godt.

Samtidig er app'en meget ustabil, pt. har jeg f.eks. slet ikke mulighed for at søge eller se jeres anbefalinger.

Hvis man kigger på anmeldelser i app-store får i mindste karakter fra næsten alle jeres brugere. Jeg må indrømme at jeg også føler mig lidt snydt.

Så er der nogen plan for, hvornår I kommer med nogle rigtige opdateringer til Play der forbedrer oplevelsen for jeres kunder?

Vh

Ja, det virker og har gjort det i flere uger.

Virker det nu? og hvor længe har det virket?

(ved ikke rigtig om jeg tør opdatere til iOS7 endnu, hvis ikke det har virket ret længe)

Omdømme 1
Hej LeneGros og andre.

Har i set at Ulf har har skrevet et blogindlæg. Det må betyde, at det vil hjælpe på problemerne, hvis I opdaterer til den nyeste version.

/t5/Forum-bloggen/TDC-Play-p%C3%A5-iOS-7/ba-p/125683

Jeg kan desværre ikke hjælpe yderligere. Trist humørikon

Hej TDC, er der noget nyt om hvornår Play kommer til at virke??

Virker funktionen, hvor man kan sætte den til at optage tv programmer..?
Hej support

Jeg får denne fejl når jeg forsøger at afspille musik: Vi kunne ikke verificere din adgang til TDC play indhold.

Jeg er logget ind med samme info som på min pc og på min pc der virker det som det skal.

Jeg bruger Iphone 5 og selvfølgelig IOS 7 :-)

Mvh

Michael Nielsen

Hej virker det nu? Jeg kan se der er opdateret men der står kun om musikafspilning ikke om andre funktioner, kan der opdateres?

Besvar