TDC Play og Mit TDC app

Vis første besked

50 Kommentarer

Jeg har også bøvl med det jeg har også en Iphone og jeg det problem at jeg har en playliste og når jeg har hørt sangen færdig stater den igen eller stopper helt men jeg ville vide om du stadig har problemer eller om det hjalp at genstarte den Blinkende humørikon

Omdømme 4
Tak for input og tilbagemeldinger.
@Android brugere: Vi har nu en testrelease parat til test og vi vil gerne have jeres input. Jeg vil derfor bede om at du sender en personlig besked til mig med email og hvilken android du har (model/styresystem). Alle der skriver får svar. Testen starter i næste uge. Vi glæder os til at høre fra dig.
@iPhone brugere: Der kommer en samlet release senere på efteråret som har mange af de elementer med som I efterspørger. Så den er værd at vente på. Vi er desværre underlagt det store æbles guidelines for test, så vi kan ikke sende denne test ud i åben test da der er begrænsninger på hvor mange testkonti vi kan have.

DBH

C

Smider du link ind til test release - eller kommer den ud på market og hvis ja under hvilket navn ?

Et råd kunne være at åbne for den gamle orange igen indtil i har helt styr på den nye 😉 - så kan man teste og melde tilbage og skifte til den der er bedst - må være bedste indikator for markedsinteresse - når alle vælger Mit Tdc frem for den orange er den hjemme ;-)

Hej Chriz.

I efterspurgte tidligere tilbagemeldinger vedrørende funktionsfejl på Mit TDC app'en samt gode forslag til nye funktioner i den kommende release. Er det for sent at komme med gode input til den kommende app (i mit tilfælde til iPhone)? 

F.eks. bruger jeg Mit TDC app på både iPhone og to iPads. Desværre er det en meget omstændig proces at få kodeord til Mit TDC app på iPad, da den ikke kan modtage SMS. Er det ikke muligt at udtænke en proces, som tager højde for dette, så vi slipper for at skifte SIM kort frem og tilbage mellem telefon og iPad, når den skal modtage kodeord?

Med venlig hilsen

Anders

Omdømme 4
@dsup: Du kan tilmelde dig test - så får du automatisk den seneste release. Den orange bandit er desværre sendt på pension.
@Anders: Der kommer en løsning på login så du kan tilgå app uden at have et SIM-kort i.

Hej Chriz

kan det være rigtigt at app-en kun kan vise landscape på en led?

Jeg har en holder til min IPad og når jeg vender den på den lange led(landscape 🙂 ) er TV afspilningen på hovedet...

Jeg håber at det bliver rettet i en ny version.

har du en Update om hvornår næste version af app-en kommer?

Omdømme 4
Hey vejlen

Det er en feature at tv kun kan ses i høj formatet. Det er meldt ind som en fejl - men jeg har endnu ikke testet at det er rettet til næste release. Desværre. Vil jo gerne kunne komme med gode nyheder, da det vil forbedre TV-oplevelsen.

DBH

C

Jeg har en iPhone4S og kan ikke se alle mine playlister på Mit TDC via mobilen. Jeg kan heller ikke se dem via Mit TDC på fjernsynet derhjemme.

Når jeg har oprettet en playliste via min PC kan jeg KUN finde den via min PC - selvom jeg er online hele tiden og har WiFi forbindelse

Min mand har også oprettet nogle playlister på samme login og jeg kan ikke se hans og han kan ikke se mine...

Omdømme 4
hey Djinsen

Du er der næsten. Næste gang du er på TDC Play web, skal du klikke på linket 'Få fasttrack på din mobil' i login boksen. Tilmedingen ligger også under 'Min konto'. Vælg tilmelding for Smartphone og du vil se playlisterne på din iPhone og pc. Der kan kun være et mobilnummer tilknyttet af gangen, så du vil kunne se alle de playlister som din mand opretter på web.

DBH

C

Hej Chriz

Det forstår jeg ikke - jeg ER jo tilmeldt fasttrack og kan ikke se nogensteder at jeg skulle mangle et flueben for at kunne se playlister på mobilen - men ikke desto mindre kan jeg ikke se en eneste af dem jeg har oprettet... heller ikke på Mit TDC via fjernsynet (har hometrio).

Og de lister min mand har oprettet via hans computer, kan vi heller ikke se på fjernsynet via Mit TDC. Ligesom jeg heller ikke kan se dem på mobilos.

Jeg har linket mobilen med det rigtige nummer - har fået bekræftelseskode osv. og manden er ligeglad med at linke sin fon - så det er kun min der er 'i spil' her. Dog er vi begge lidt øv over ikke at kunne se det i stuen via tv

Hvad er det jeg gør forkert?

I en anden tråd er der en lang række brugere der har problemer med DLNA funktionaliteten i app'en, samt en enkelt bruger er har kigget lidt på teknikken og fundet en mulig fejl i appen.

/t5/TDC-Play/DLNA-Play-i-Mit-TDC-App/td-p/83781

Dette  er der ikke kommet nogle svar på fra TDCs side, og problemerne er heller ikke forsvundet "af sig selv" :-(

Hej Chriz

Efter opdatering af abonnement blev jeg (desværre) anbefalet at skifte den orange TDC Play app ud med Mit TDC. Et dårligt bytte! Jeg kan simpelthen ikke få den til at virke!

Det der ikke virker er afspilning efter nogle numre. Den kan fint spille 2 til 4 numre i en playliste men så stopper den. Jeg kan se at den leder efter næste nummer, men så sker der ikke mere. Så kan jeg trykke på play og så leder den efter nummeret og så spiller vi igen 1 eller 2 numre - så starter det forfra igen. Argh!

Det sker uanset om jeg vælger egne playlister eller en eller anden aktuel fra forsiden.

Jeg har afinstalleret og slettet alt på telefonen der kunne minde om gammel APP samt folderen Mit TDC. Jeg har prøvet at tilmelde mig igen så jeg igen skulle aktivere app med modtaget SMS. Det har jeg gjort et par gange. Det virker stadig ikke.

Den orange kunne da bøvle lidt med ikke at ville afspille et nummer. Så blev cache slettet og så var det det. Så kunne den da godt spille en hel playliste uden bøvl.

Jeg har en HTC Desire S med Android 2.3.5

mvh

Flemming Hansen

Har de nye Ipad ,der er ingen " mit TDC" app til den ,det er sgu da nederen 

Omdømme 1
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man kunne søge og afspille afspilningslister i android Appen. Jeg har en HTC Wildfire, Samgsung Galaxy SII og en Galaxy Tab. Jeg kører lidt rundt på versioner, men pt. er min galaxy SII android 4.2, og min galaxy Tab 4.1

Jeg har oplevet et næsten tilsvarende problem.

Efter i en periode at have svært ved at afspille mine nyeste playlister med Mit-TDC App'en, valgte jeg at afinstallere App'en og derefter hente den igen i App-Store.

Dette skulle jeg aldrig have gjort, for nu har jeg godt nok fået App'en igen, men jeg kan overhovedet ikke starte Mit TDC-App'en. Den starter normalt med den blå skærm, hvor man kommer ind på cirklen, hvor der står TDC-play, men derefter lukker App'en bare ned af sig selv igen, og sådan har jeg nu prøvet igen .. og igen ... og igen. 

Er der nogen, der kender nolge gode løsninger på dette problem ? 

Vi har lige købt 2 stk Huawei 300g mobiler og har samme problem. Derfor ser vi også meget gerne en snarlig løsning!

Nogle sange spilles i slowmotion og Live TV giver blot en besked om, at der ikke er forbindelse til kanalen???

HJÆLP!

Jeg vil meget meget gerne melde mig i koret med at Tdc play og mit TDC app ikke virker. Den går konstant ned.
Jeg har samsung galaxy IIIs og når jeg vil se tvmenu og måske optage et program.. så går app helt ned og jeg må starte igen og så sker det samme... det er rigtig irriterende at produktet ikke virker æv

Kommer der en løsning på dette Critz ??

Jeg har store problemer med tv-delen af mit TDC app'en. Faktisk lukker app'en når tv aktiveres mens de andre dele ser ud til at fungere upåklageligt. Jeg har en iPad fra stenalderen og en iPhone 5, hvor fejlen er dukket op omkring årsskiftet - tidligere har tv-delen fungeret på begge de devises. Jeg har home trio abonnement og har tidligere set tv på app'en der hjemme, men nu fungerer det selvsagt ikke længere.
Er der nogen, der ligger inde med en løsning?
Joe
Humørikon frustreret

Jeg har skrevet og spurgt TDC om Play understøtter Huawei g300 og har fået nedenstående nedslående svar.

Jeg er da spændt på om TDC kan blive ved med at ignorere huwaei nu hvor de satser hårdt på Europa.

og så forstår jeg ikke, at TDC ikke kan lave et program der understøtter alle Android mobiler...det svarer da til, at officepakken ikke ku køre i alle pc'er med Windows som styresystem, men kun udvalgte mærker.

suk!

...

Tak for din mail.

Huawei G300 understøttes desværre ikke af TDC Play.
Dvs. at de fleste funktioner i Mit TDC ikke vil fungere optimalt på denne telefon.

TDC har aldrig haft TDC Huawei i sortimentet, så det er usandsynligt at de bliver godkendt til TDC Play.
For nylig har TDC godkendt en enkel Huawei model som godt kan spille sammen med TDC Play. 

Du kan på nedenstående link se en liste over de telefoner som er godkendt til TDC Play;

www.tdc.dk/musikmobil

Vidste du..
..at vi har samlet alt, hvad der er relevant for dig som kunde hos TDC på http://tdc.dk. Her finder du informationer om vores produkter og aktuelle tilbud.

Venlig hilsen

TDC Privat

Hej jeg har en Sony Xperia S og selvom jeg har TDC app’en virker TDC Play ikke. Web tv virker til dels, og HomeDisk siger den der ingen forbindelse er. Jeg har HomeTrio så det burde fungere. Jeg har afinstalleret og geninstalleret app'en flere gange, alle gangene har jeg skrevet den kode som bliver sendt fra TDC.

Hvordan får jeg det til at virke..?   

TDC Play til windowsphone er også ustabil til tider.

nogle gange lukker den bare ned uden advarsel, ellers får man bare fejlmeddelsen at sangen ikke kan afspilles, til trods for det er en sang der er hentet til offline brug.

Så ville det også generelt være lækkert hvis man kunne udnytte hele sin abb. og få lov til at se mobil tv og lign.

Jeg kan ikke hverken se tv eller høre musik på min imac! Det sucks fordi sælgeren sagde noget andet!! Jeg betaler 500 pr mdr for 43 kanaler og en langsom 6mbit adsl på Hometrio. Det er da en elendig løsning..

Jeg vil gerne have musikken ned på min mobil, så de ligger i afspilleren på min telefon.

Men kan ikke rigtig få det til at virke. Har prøvet at flytte filerne ned på mobilens musikmappe, men så er det lige som om, at der mangler en licens. Men det er jo samme telefon, bare rykket fra app'en til telefonen.

Hvordan får jeg musikken ned på mobilen? Er det ikke muligt eller skal man gøre det på den gammeldagsmåde uden app?

Hej TDC

Jeg har næsten lige fået en Iphone 5 med iOS 6,1 og har glædet mig til at komme igang med at bruge PLAY.

Men når jeg ønsker at logge på Mit TDC, oplever jeg jævnligt at få en melding om at "Brugeren har nægtet programadgangen til deres medie" samt "Fejl - der er ikke forbindelse til servicen. Prøv igen senere" 

Senere kan jeg stadig få meldingen  "Brugeren har nægtet programadgangen til deres medie" men efter at have trykket OK, så kan jeg bruge app'en en stund. Jeg har forsøgt at genstarte min telefon og logge af og på TDC, men uden held. (Det har dog tidligere hjulpet)

Jeg håber der er en løsning på problemet. Min kæreste kunne godt logge på, så det var ikke pga. Forbindelsen til  det Mobile net og radioen samt tv oversigten virkede også. 

Mvh.

Charlotte

Hej TDC.

De numre jeg har tilføjet til offline forsvinder, når jeg skal logge ind i app'en igen(som man skal af og til).

Kan det være rigtigt? Det virker ret fjollet.

/Wolfgang

Besvar