TDC Play og datatrafik

Hej TDC Forum

Som bekendt er det jo gratis at bruge TDC Play, jeg regner med at det gælder både via fly og TDC play app til android.

Mit spørgsmål lyder, hvordan styrer jeg min datters dataforbrug. Hun har et 1 GB dataabonnement, men hvis jeg installeres en "data counter" på mobilen, tæller den jo også trafik i forbindelse med Play med, vil hun få en sms når hun har brugt 1 GB data udover PLAY..?

Mvh Morten

1 Kommentar

Omdømme 3
Mener faktisk ikke at Play tager noget datatrafik som sådan, og mener faktisk heller ikke at man betaler for at bruge play i det man ikke "downloader" sangene som sådan men høre dem direkte i applikationen.

De data countere der ligger på android market er desværre ikke ret meget værd, jeg har selv testet et par stykker af dem da jeg også har 1 Gb data at lege med på mit TDC abonnement.

Nu skriver du desværre ikke hvad det er for en android mobil din datter har. Hvis hun har en Sony Ericsson X8 så ligger der allerede sådan en counter på den som er preinstalleret, den har jeg hørt skulle være ganske udemærket til formålet.

Jeg mener man får en sms hvis man nærmer sig de 1 Gb som man har, men har dog aldrig selv prøvet det med mit TDC nummer. Men der imod med mit andet nummer, men det er så en anden snak Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)