TDC Play my a...

Har nu haft kontakt til jeres kundeservice mange gange ang TDC Play, og hver gang får man at vide' jamen hos mig kører det fint' - . Har afinstalleret og installeret utallige gange, når jeg vil høre musik/se tv siger den bare ' Ingen afspiller aktiv' - jeg har en Samsung Galaxy S4(Android 4.2.2). Forbindelse er der nok af(både wifi og 3g) men intet virker. Kan se fra bedømmelser i Playbutikken at mange(rigtig rigtig mange) har problemer med Play. Var det ikke på tide i fik løst dette problem!!!???

Jeg har købt adgang til Spotify, det virker hver gang, så måske i skulle tjekke 'sourcecode' der for at se hvordan det skal gøres.

Og nej, jeg har ikke brug for en kundeservicemedarbejder som igen skal fortælle mig noget jeg allerede ved!!!

Få det nu fikset!!!

1 Kommentar

Hej Jusim

Hvis du vælger playknappen, når du kommer ind i playeren. Så er det rigtigt at du får beskeden "Ingen afspiller aktiv." Du skal i stedet vælge Noden, og herefter vælge den sang, du ønsker at høre.

Håber det løser problemet..

Som tillæg kan jeg nævne at der skulle komme en ny version af Play til Android her i løbet af efteråret. Vi håber, at børnesygdommene så er ved at være et overstået kapitel.

Hilsen JørgenL

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P