hej er lige skiftet til TDC - og har fået installeret TDC Play på mobil+ipad og det fungere bare fint - men kan til gengæld ikke afspille musikken på mit nye samsung tv - hvad gør jeg forkert eller hvad kræver det af opsætning - for bare en fejl meddelelse "teknisk fejl - prøv at genstarte tdc play appen igen"
Hej Svoddi,
Velkommen til TDC Forum
Du må meget gerne prøve at gøre følgende, for det kan afhjælpe flere problemer - bl.a. periodiske problemer med TDC Play.
Først skal du slukke for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal du nulstille Homeboxen. Hvordan du nulstiller den, kan du se i andet afsnit HER
Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelse virker igen, kan du tænde for TV-boksene.
Jeg håber, at det gør en forskel.
Velkommen til TDC Forum

Du må meget gerne prøve at gøre følgende, for det kan afhjælpe flere problemer - bl.a. periodiske problemer med TDC Play.
Først skal du slukke for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal du nulstille Homeboxen. Hvordan du nulstiller den, kan du se i andet afsnit HER
Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelse virker igen, kan du tænde for TV-boksene.
Jeg håber, at det gør en forskel.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.