tdc-play mobil erhverv


Hej 

 

Jeg har en firma mobil hvor jeg har modtaget tdc-play, men syntes ikke jeg kan få det til at virke mere.. Jeg kan ikke logge ind mere.. Hvad skyldes det.. før hvor jeg brugte det fik jeg en ny kode engang om månenden...?

 

 

1 Kommentar

Hej h120780,

Tak for dit indlæg.

Såfremt din TDC Play er inkluderet i dit erhvervs abonnement, burde du kunne bruge følgende vejledning til Mit TDC App'en:
- Sørg for at være på det mobile netværk (ikke WIFI)
- Sikre at App'en ikke har nogen tilknytning til et tdc loging
   - Fjern evt. tilknytning via indstillinger --> Fjern tilknytning til TDC
- Opret login via App'en
   - Mit login --> Opret login

Efter at have oprettet dit login på denne måde, vil det også være muligt at benytte det login på vores hjemmeside.
På hjemmesiden har du så mulighed for at oprette og ændre dine playlister.

Du må have en god dag.

Hilsen
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)