Hejsa [i]
Vi har for ca 1 uges tid siden, fået installeret Home Trio løsningen, og er godt tilfredse med det
Een af de "nye" ting for vores familie er, at der nu er adgang til TDC Play.
Men hvordan skal det sættes op ?
Når vi aktiverer ikonet på vores TV, spørger den efter et login ?
Og når vi aktiverer ikonet på en smartphone, som har Telmore (TDC-selskab) som udbyder, virker det heller ikke ?
Kan der findes en løsning på ovenstående 2 problemer, og i så fald hvad ?
På forhånd tak [i]
Hej 
Med hensyn til TDC play,så kan der gå 5-7 hverdage inden det er aktivt.
Endvidere skal du bruge et login,men det har du jo allerede i og med at du skriver her
Angående at det ikke virker på jeres mobiler,er at det kun er TDC's mobilkunder der har adgang til PLAY og altså ikke underfirmaer som Telmore.
Håber du kan bruge mine svar og at du fortsat får glæde af HomeTrio.
Vh og fortsat god søndag

Med hensyn til TDC play,så kan der gå 5-7 hverdage inden det er aktivt.
Endvidere skal du bruge et login,men det har du jo allerede i og med at du skriver her

Angående at det ikke virker på jeres mobiler,er at det kun er TDC's mobilkunder der har adgang til PLAY og altså ikke underfirmaer som Telmore.
Håber du kan bruge mine svar og at du fortsat får glæde af HomeTrio.
Vh og fortsat god søndag
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.