Hej
Vi har lige fået homebox og internettet virker fint. I vores abn. står der at vi har TDC Play. Men når vi går på TDC play og logger ind, står der at vi ikke har adgang til tdc play.??
Desuden skal vi have bredbåndstelefoni. Men telefonrøret på homeBoxen/modem lyser ikke. Hvorfor?
Jeg har tilsluttet den 2 gange som vist i ansvisningen men det hjælper ikke. Har også genstartet.
Mvh. Susanne Høj
Omdømme 2
Hej Susanne,
Kan se det er et stykke tid siden, du har lavet dit indlæg.
Har du fået løst dit problem?
Adgang til TDC Play, kan du prøve at trygge på "Få adgang til TDC Play" - indtast dit EM-nummer og kontonummer.
Ellers vil jeg anbefale dig, at kontakte vores Hotline, hvis din adgang til TDC Play og Bredbåndstelefoni stadig ikke virker.
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Hilsen Thomas
Kan se det er et stykke tid siden, du har lavet dit indlæg.
Har du fået løst dit problem?
Adgang til TDC Play, kan du prøve at trygge på "Få adgang til TDC Play" - indtast dit EM-nummer og kontonummer.
Ellers vil jeg anbefale dig, at kontakte vores Hotline, hvis din adgang til TDC Play og Bredbåndstelefoni stadig ikke virker.
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Hilsen Thomas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.