TDC Play - lås op? | YouSee Community
Svar

TDC Play - lås op?

Jeg har tidligere hentet musik til Sony Ericsson C902. Men har nu ikke lyttet til det hentede et stykke tid og nu skal filerne "låses op" - hvad betyder det - og hvordan?

icon

Bedste svar af Luxor1 20 december 2010, 09:35

Så har jeg selv løst problemet - slet nr. og send link fra PC. Det er det aller nemmeste.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

nu kænder jeg ikke lige din telefon, men det betyder sansynligvis at licensen er udløbet, det er jo noget den skal gøre(sikkerheds grunde).

når du prøver at spille musikken, skulle din elefon gerne komme op med en besked om at den ikke kan afspille musikken, pga den og løst og så spørge dig om du vil hente licensen. der klikker du bare Ja/OK/Yes eller hvad nu det heddr på din telefon, så åbner den din internet browser og henter en ny licens, det er noget du skal gøre for alle musik nummerene.

hvis din telefon kan bruge wifi.

du ikke bruge wifi til at hente ny musik eller forny licens til TDC play mobil, da siden skal bruge dit telefon nr som login. dog med den untagelse af android telefoner der køre Android 1.6 og opefter da man der kan hente TDC Play som App, men det gælder jo ikke for din telefon.

Tak for dit svar men det var ikke lige det jeg søgte svar på - det kunne jeg sagtens finde ud af. Problemet er når jeg så kommer på TDC Play, hvor låser jeg så op - for hente igen kan jeg ikke og der er ikke skrevet nogen steder noget om fornyelse af licens, jeg har selvfølgelig tjekket hjælp på play.

Så har jeg selv løst problemet - slet nr. og send link fra PC. Det er det aller nemmeste.

Besvar