Hej!
Jeg har TDC abonnement på mobil og mail, og jeg har også TDC play. Jeg har en bruger på TDC Play, som jeg bruger meget på min mobil(Iphone 4s), men jeg kan ikke logge ind på min computer...
Når jeg prøver står der bare "Login mislykkedes. Vi kunne ikke genkende dit brugernavn eller din adgangskode.", men jeg ved, at jeg skriver det rigtigt, har også tjekket hvad der står på min mobil.
Det ville være rigtig ærgerligt, hvis jeg skulle til at lave et helt nyt login, for jeg har jo gemte ting på mit gamle...
Jeg håber, at der er nogen som kan hjælpe! Tak på forhånd :-)
Mvh Marie
Jeg har oplevet samme problem en enkelt gang før. Jeg fandt en løsning ved at gøre følngende:
Jeg bestilte en ny adgangskode fra min mobiltelefon, som bliver sendt på SMS. Indholdet på TDC Play bliver ikke slettet ved skift af adgangskode.
Det skulle meget gerne give adgang til TDC Play på din computer - det er et forsøg værd
/Andreas
Jeg bestilte en ny adgangskode fra min mobiltelefon, som bliver sendt på SMS. Indholdet på TDC Play bliver ikke slettet ved skift af adgangskode.
Det skulle meget gerne give adgang til TDC Play på din computer - det er et forsøg værd

/Andreas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.