TDC Play i udlandet | YouSee Community

TDC Play i udlandet

Jeg har hentet "downloaded" en masse musik fra TDC Play til min IPAD MINI, med TDC sim-kort, som jeg ville aflytte i udlandet, det ville ikke som jeg ville, så der blev ikke hørt ret meget musik på den ferie. Ligger musikken på min IPAD MINI, jeg har 16 GB SD kort iden, eller ligger musikken ude i "rummet". Hvad gør jeg for at høre min musik i udlandet. Kan jeg også hente film fra TDC-play ned på min IPAD, som jeg også kan se i udlandet, eller eventuelt på en flyvetur.

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hej chaufføren,

Tip herfra, læs: 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31190#9

Brug af Musik i udlandet

Det er ikke muligt at anvende TDC Play Musik Streaming i udlandet. Du kan afspille de musikfiler, du har liggende offline (og derfor kan afspille uden brug af data). Du finder dine offline filer ved at trykke på 'playliste' og herefter mappen 'offline'. Du tilføjer sange til offline ved at afspille sangen (hvilket altså skal ske i Danmark). Hver gang du har afspillet en sang bliver den gemt i denne mappe. Du kan også gemme sange/albums/playlister offline ved at trykke på plus-ikonet.

Mvh

Tak for det hurtige svar. Gælder det også på en IPAD mini. Jeg synes nemlig ikke der er en mappe der hedder "offline" på min IPAD MINI under "playliste". Jeg prøver at kigge efter. tak alligevel

Tak for det hurtige svar. Gælder det også på en IPAD mini. Jeg synes nemlig ikke der er en mappe der hedder "offline" på min IPAD MINI under "playliste". Jeg prøver at kigge efter. tak alligevel. UNDSKYLD mig. Det er mig der ikke kan læse. Jeg har fundet mappen "Offline", og jeg er i fuld gang med at overspille mine filer. Så nu er det lykkes.

Omdømme 4
Badge +1
Hej igen chaufføren,

godt du fandt ud af det Glad humørikon

Besvar