TDC Play - HQ-SQ

I det lille TDC Play streaming vindue er der en SQ/HQ-knap, men hvad er egentlig hvad?

Altså når der står HQ (i blåt), streames der så i HQ, eller skal man trykke HQ for at SKIFTE til HQ, ligesom man trykker Gem for at gemme osv.?  Der er ærlig talt et dårligt UI-element :-(

- og hvilken kvalitet streames der i?

4 Kommentarer

Jeg tror jeg har luret sammenhængen....

Hvis man kan se HQ ikonet i blåt, afspilles høj kvalitet. Det kan ses ved at det er umuligt at "starte" en melodi hvis man kan kan se HQ -ikonet.... HaHa.... TDC   :-)

Jo tak for svaret mht. kvaliteten, men hvilken kvalitet streames, når der er det blå HQ-ikon, da det (som jeg søger at beskrive nedenfor) kan tolkes til såvel lav- som højkvalitet er aktuel stream...?

Jeg fik hurtigt svar.

sq/hq er i testfase, så de har taget i mod forslaget. men indtil videre er det blot noget de leger lidt med.

HQ kvaliten skulle være 4 gange så god som SQ, dog skal sangen startes forfra, eller man skal skifte til næste sang for at få skifte til anden kvalitet.

husk at dette er noget vi tester med, så forvent at det ændre sig.

mvh Per.

Hej afk.

Jeg har sendt et forbedrings forslag til vores udviklere, om at der burde være noget mere beskrivende tekst vedrørerne den knap. - dog er det en meget lille ting, så den kommer nok desværre nedereste på opgave listen, så forvent ikke at der er noget som er lavet i morgen.

Med hensyn til kvaliteten, er jeg dig svar skyldig, jeg har spurgt de ansvarlige, også snart jeg for et svar, vil jeg skrive det her.

mvh Per.

Besvar