TDC Play hjemmeside er dræbende langsom

Hvad er det der er galt med TDC Play. Det tager en evighed at komme ind på hjemmesiden, og søgning i musik er nærmest ikke eksisterende, man skal ihvertfald have rigtig god tid og ditto tålmodighed. Er der andre brugere der har de samme problemer som mig?

5 Kommentarer

Jeg må desværre tilslutte mig. TDC Play er fuldstændig umulig at have med at gøre :-(

Det tar' en evighed at logge ind, og hvis man så starter en søgning, går det helt op i hat og briller.

TDC Play er uanvendeligt i øjeblikket - paradoksalt nok står der intet i driftsinformationerne, selv om fejlen er så åbenlys.

Vi kan så håbe på at TDC vil gøre noget ved det, nu de er blevet gjort opmærksom på problemet :-)

Omdømme 1
Hej.

Hvis det er på en Windowscomputer:  Prøv at slette de midlertidige internetfiler (vælg indstillinger (tandhjulet) > Internetindstillinger > Fanen Generelt > Knappen Slet Browserdata). Genstart derefter computeren. Hos mig er TDC Play i øjeblikket lynhurtig, både WebTV, musik og søgning på musik. Svartiden drejer sig om få sekunder.

Tak for tippet, men det kører også som smurt her hos mig nu, uden jeg har gjort noget. Så jeg vil tro det er TDC der har klaret skærene i denne omgang ;-). Jeg vil følge dit råd hvis jeg får problemer en anden gang.

Tippet er i princippet rigtig godt, men hvad jeg ikke nævnte var, at Google Chrome havde tilsvarende problemer.

Det var åbenlyst, at det ikke var et browserproblem. Sidenhen har TDC læst med, så et teknisk problem som ikke var meldt ud, er i mellemtiden blevet løst.

TDC Play kører nu helt problemfrit og tak for det :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)