Pludselig i dag kan jeg ikke afspille mine downloadede TDC play musik numre! Hvordan kan det være?? Jeg får besked om at jeg skal hente flere rettigheder til synkronisering...men hvorfor nu det ?? og hvordan??
Omdømme 2
Hej aa,
Hvis Windows Media Player beder dig om at logge ind, skal du logge ind med dit TDC login. Ellers kan du åbne Internet Explorer og logge ind på tdc.dk/play samtidig med du afspiller musikken.
Hvis det fortsat giver problemer kan du finde yderligere hjælp her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20464&type=help
Håber det kan hjælpe.
Hilsen Thomas
Hvis Windows Media Player beder dig om at logge ind, skal du logge ind med dit TDC login. Ellers kan du åbne Internet Explorer og logge ind på tdc.dk/play samtidig med du afspiller musikken.
Hvis det fortsat giver problemer kan du finde yderligere hjælp her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20464&type=help
Håber det kan hjælpe.
Hilsen Thomas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.