TDC play - download af ringetone til mobil | YouSee Community
Svar

TDC play - download af ringetone til mobil

Er der nogen der ved hvorfor er det ikke muligt at benytte "mobil" ikonet på TDC play, så man kan downloade/sende en ringetone til sin mobil?

Ikonet er inaktivt - det er kun indkøbskurven der er aktiv.

Jeg er ikke interesseret i at logge ind på TDC play og downloade en sang, jeg ønsker blot en ringetone...

icon

Bedste svar af miela1 8 januar 2011, 16:59

Hej,

jeg ser lige lidt problemer i det du vil.

men først, mobil iconet er til fast track, hvis du vil have den sendt til din telefon er det måden at gøre det på. men her skal det igennem din computer.

der er en anden måde hvor du kan få sendt et link til telefonen hvor du så kan gå ind og donwloade på Play mobil siden, men det kræver at din telefon kan modtage Push-meddelser.

hvis du vil have en rigtone skal du downloade sangen, der er problemet bare at jeg endnu ikke har hørt om nogle telefoner der kan bruge musik fra play som ringtone. so jeg må detsvære at de ting du onsker ikke er muligt.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

jeg ser lige lidt problemer i det du vil.

men først, mobil iconet er til fast track, hvis du vil have den sendt til din telefon er det måden at gøre det på. men her skal det igennem din computer.

der er en anden måde hvor du kan få sendt et link til telefonen hvor du så kan gå ind og donwloade på Play mobil siden, men det kræver at din telefon kan modtage Push-meddelser.

hvis du vil have en rigtone skal du downloade sangen, der er problemet bare at jeg endnu ikke har hørt om nogle telefoner der kan bruge musik fra play som ringtone. so jeg må detsvære at de ting du onsker ikke er muligt.

Okay, tak for info.

Hej!

Det med at bruge TDC Play numre som ringetoner, har jeg heller ikke kunne på de seneste 2 telefoner jeg har haft, men det kunne lade sig gøre på min gode gamle Sony Ericsson w580i - ak det var tider Glad humørikon 

Har aldrig rigtig forstået, at det er alt det gode, som ikke følger med på de nye telefoner der kommer på markedet.

De kan så til gengæld en hulens masse andet - som ikke altid er lige nemt at finde ud af, hvis ikke man er en rigtig mobilkyndig eller nærmest en "nørd"/ekspert på området Glad humørikon

Besvar