Bedste svar af Andreas_O
Hej Thomas,
Jeg kan se, at du ikke har fået et svar på din henvendelse.
Det er altid en god idé at slette app'en og hente den igen, hvis der opleves problemer med TDC Play.
En anden løsning kan være, at mobiltelefonen slukkes fuldstændig, da det er sjældent, at telefoner bliver slukket. Når den tændes igen, så kan det ofte løse sådan et problem.
Hvis det ikke gør, så vil jeg anbefale dig at tage fat i vores hotline-afdeling. Du kan se i vedhæftet link, hvordan du fanger dem:
http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat
/Andreas
Se original
Jeg kan se, at du ikke har fået et svar på din henvendelse.
Det er altid en god idé at slette app'en og hente den igen, hvis der opleves problemer med TDC Play.
En anden løsning kan være, at mobiltelefonen slukkes fuldstændig, da det er sjældent, at telefoner bliver slukket. Når den tændes igen, så kan det ofte løse sådan et problem.
Hvis det ikke gør, så vil jeg anbefale dig at tage fat i vores hotline-afdeling. Du kan se i vedhæftet link, hvordan du fanger dem:
http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat
/Andreas