TDC PLAY app til iPhone

Vis første besked

54 Kommentarer

Hej,

Vil bare lige høre om I er bekendt med at App'en crasher i iOS 7??

Når I skal til at kigge på det, så håber jeg i også fikser de andre stabilitest problmer app'en har. Bl.a. så man ikke behøver at "dræbe" den og genåbne, når den mister forbindelsen til serveren. Sker jævnligt, som om der er god wifi/3G forbindelse.

Hej,

Jeg forsøger lige igen. Er der nogen planer om en snarlig opdatering. Ver 2.4.0 er stort set ubrugelig under iOS 7 (som bliver frigivet til masserne lige om lidt)

-søge funktion virker ikke. Alt tekst forsvinder når man start på at taste søge ord.

-Man kan ikke spille offline musik. App'en crasher lige så snart man trykker på en sang.

Jeg håber virkelig der kommer en seriøs opdatering snart. Der er så meget plads til forbedringer. Specielt på stabiliteten.

Den 18. September frigives iOS 7 til Iphone. Og i kan være sikre på temmelig mange utilfredse kunder. For som det nævnes herover så crasher appen konstant. Det er umuligt at søge efter noget , fordi søgefeltet forsvinder. Og så mega irriterende.... De få numre man kan afspille stopper efter et par sekunder. Medens tidstælleren i øvrigt fortsætter. Man skal så trykke på pause og igen på play for at høre resten af nummeret. Og det gentager sig for hvert nyt nummer.
Lad nu være med at skrive at jeg skal sende en rapport om problemet til jer. Det er prøvet flere gange. Uden nogen som helst form for respons. Eller resultat. Faktisk får man en meget kraftig fornemmelse af at der overhovedet ikke er nogen support på Play produktet. Det kunne jeg måske leve med hvis ikke det var fordi jeg faktisk betaler for det. Nu imødeser jeg en kreditnota på mindst 3 måneders elendig play oplevelse. Det må da være det mindste i kan gøre.
Der må være et job ledigt som moderator på dette forum. Sidste gang Chriz var på var i slutningen af august 2010.
Han kan selvfølgelig have travlt andre steder, men jeg har på fornemmelsen at der ikke er nogen der følger dette forum overhoved.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)