TDC Play Android Applikation

Omdømme 4
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

478 Kommentarer

Omdømme 1
Hvornår kommer kommer der en widget, gerne i fuld skærm og halv skærm ?

Eller syntes jeg den virker super fint på min htc legend

Jeg har samme problem med min Samsung Galaxy S2, den stopper hele tiden, også selvom jeg markerer at playlister skal kunne spilles offline. Problemet opstår også med numre som jeg tidligere har afspillet. Det hjælper i 99% af tilfældene at skippe en gang tilbage og en gang frem, men det gør jo i de fleste praktiske anvendelser applikationen uanvendelig. Jeg vil tro at 5 numre i træk uden afbrydelser er rekorden.

Omdømme 1
Super flot applikation - virker mere stabil og lækker en Grooveshark, som jeg har brugt hidtil. Og så er tdc play jo gratis som TDC kunde, både datatrafik og uden månedlig gebyr.

Men jeg har et problem med lydkvaliteten .. hvilken kvalitet downloades numrene i? Jeg undrede mig, da jeg lyttede til et kendt nummer, og sammenlignede efterfølgende med samme nummer som jeg har på telefonen som mp3 og afspillet via telefonens player (HTC Desire) ... virkelig stor forskel, hvor lydbilledet via PLAY var afstumpet og fladt. Er der mulighed for at vælge bedre fil i den nye version .. det er synd at en flot app ikke i højere grad reswpekterer den vare, som det hele handler om (=musikken).

Omdømme 3
Wuuuhhhhuuuuu det virker, nu kan jeg da søge efter musik før var der intet, men efter opdateringen er der masser af musik Meget glad humørikon

Lyden er genial ingen problemer der (SE X10)

Nu mangler der bare selvsamme app til iPhone Blinkende humørikon

Omdømme 1
Tak for det hurtige, og ikke mindst brugbare, svar (: det hjalp en del, jeg var ved at blive ret sur over, at jeg ikke kunne ændre mine spillelister og måtte lave nye hver gang jeg ville høre nogle blandede numre.

- kera

Omdømme 6
Hej, Zarocq.

Jeg ved godt må må i visse tilfælde, men det ikke gælder i det her tilfælde,

der står derekte i vilkårene at man ikke må bryde DRM licensen.("eller ved brud på Digital Rights Management-licensen (DRMlicensen)")

Den side for kulturministeriet gælder jo netop CD og DVD er, der står også i bunden at det er forbudt.

"Det skal således understreges, at det fortsat er lovligt at tage kopier af bl.a. cd’er og dvd-film til personlig brug inden for en husstand. Kopier, der er fremstillet lovligt før lovens ikrafttræden, forbliver lovlige. Hvis der er en kopispærring, må man imidlertid ikke omgå denne for at fremstille kopien, men det forventes, at kopispærringer i fremtiden indrettes på en sådan måde, at det er muligt at tage en eller flere kopier til personlig brug; dette er i hvert fald intentionen med loven. Det bemærkes, at det fortsat er sådan, at det ikke er tilladt at kopiere fx musik til blanke cd’er og mp3-afspillere på grundlag af et ulovligt forlæg, herunder downloading af musik fra internettet, der er stillet til rådighed uden rettighedshaverens samtykke."

Jeg her under streget noget, og der står at man ikke bryde kopisikringen.

Omdømme 3
Det er ikke ømtåleligt som sådan, men personlig synes jeg ikke det er særlig smart at diskutere det sådan et sted som dette Glad humørikon

Omdømme 3
Nu skal jeg give dig et lille tip som jeg ved virker Glad humørikon

På din mini findes der et app der hedder "Backup and restore" åben det og vælg udfør backup/tilføj ny (kald det hvad du vil) skriv et navn på backuppen. Så kommer du ind til et punkt der hedder Backup-data. der kan du vælge Market-programmer, så gemmer den de programmer du har på mini. og husk at trykke færdig, så når den har backupperet det så smider du microSD over i den x8 hvor du ikke kan finde Play og sæt sdkortet i den. 

Så åbner du Backup and restore på x8 og vælger gendan og trykker på det navn du har givet backup filen, vælger market-programmer trykker fortsæt og viola så har du play på den også Glad humørikon

Hej Gajda

Miela1 har svaret på dette tidligere i denne tråd. Her er svaret:

Hej, Chriz, og i andre.

Jeg har fundet udaf hvorfor jeg ikke kunne få den push-meddelse, så her er lige en vejledning til hvor dan man slår Push-meddelser til på, Sony Ericsson X10 serien.

åben beskeder >> Klik mer Knappen(den med de 4 firkanter) >> Instillinger >> Indstill. for oush-medd. >> tillad push-meddelelser(der skal være et fluge ben i)

set kan også ske at det virker på andre, android telefoner.

Håber det virker for dig.

Jeps, desværre! Samme fejl i Play App'en på en SG II efter upgrade til 4.0 ;-(

Er der en officiel tilbagemelding?

- SK

Det lyder da lovende, Heinrich, hvis det er tilfældet Glad humørikon så er der måske stadig en mulighed for at jeg rent faktisk kan nyde godt af at være TDC Kunde og høre alt det fremragende musik på min mobil, i stedet for at skulle være kunde 2 gange, for at få den samme fordel.

Omdømme 1
Hej

jeg syntes tdc play er lavet langt mere kompliceret end nødvendigt.

først får jeg lovet at jeg via. tdc hometrio har fuld adgang til play også på mobilen. det trods sælger var klar over at jeg ikke havde tdc mobil endnu. da jeg var i binding andetsted i 5 måneder.

forstår ikke hvorfor man ved tdc ikke har adgang til play på mit tdc appen. når jeg jo logger ind med mine hometrio abb. nummer osv. jeg kan altså på mit tv lytte til 15 mill. numre uden problemer. men har ikke adgang til dem på min mobil.

samtidig er programmet elendigt. jeg har nu ved hjælp af kundeservice fået et billigt abb. til 29kr eller sådan noget. pr. måned. hvor jeg så kan logge ind i det alml. play det virker online. men så snart jeg vil lytte offline. kan jeg ikke da jeg ikke bruger tdc simkort. dvs. jeg kan godt. men det kræver jeg sætter mobilen på flightmode. hvilket er helt idiotisk.

nu har jeg så fundet ud af at for et høre sangene i flightmode skal jeg have hørt sangene online først. dvs. jeg har nu 9 albums min mobil ligger lydløs og afspiller for at få dem på så jeg kan høre dem.

3 musik, Spotify, wimp. har alle adgang til offline afspilning. via. menufunktionen. hvor jeg bare kunne vælge offline afspilning. hvor så de albums. den havde synkroniseret automatisk. kunne afspilles. uanset netværk eller lignende.

det giver ingen mening at jeg skal vælge albums eller spillelister til offline. men så skal jeg sidde og lytte alle sammen for at få den ind på mobilen. det kan alle andre end tdc gøre smartere og mere automatisk.

samtidig har ingen af de andre krav om flightmode.

syntes tdc har en tendens til at opfinde den dybe tallerken forfra hver eneste gang. og det ender altid ud med en dyb tallerken med 11 huller man så for at virker skal have en finger i hvert hul. og så virker det kun hvis ikke det er varmt det der skal deri.

og så efter noget tid laver i noget som er magen til de andre som så virker.

gør det nu bare færdigt så har i et hometrio produkt der endelig virker fuldt ud. (forudsat at tdc play i mit tdc app. også virker selvom man ikke har mobil abb. hos tdc.) alt andet giver ingen mening.

Omdømme 6
Husk den skal lige bruge et få sek. til at oprette playlisten, den bliver jo gemt på nettet, så selvom du fjærner Play App'en så næste gang du logger på eller installere på en anden telefon, har du din playlister igen.

strålende! så er min problem-liste tom

tak for denne gang

Omdømme 6
hej,

Jeg ved at x10 mini og x10 moni pro er preses er det samme den enste forskeld på de 2 telefonenr er det fysikske tastetur.

når du klikker på "mer knappen" under beskeder. fåe du det her billede frem.

androidV1b1.jpg

her kan du se at lige under slet flere er Indstillinger.

Hvis den ikke er der, tror je det kan være forde du stadig køre med Android 1.6 og så er det bare at opdatere til android 2.1.

Hej

Hvor når kommer play app'en til nokia.

Omdømme 6
Hej,

Mine Ønsker til Play app'en er at den bliver ved med at være en simpel, afspiller.

mange gange når man henter en App' hvor der er bygget formange functioner ind i, så virker de useriøse og uoverskulige.

så lad vær med at bygge mere nyt på, det er en ringtig god App' den kan hvad den skal, hværken mere eller mindre. og det den gør, gør den godt.

Ang. Cortez så er det jo bare et alias... Men jo, jeg har valgt det fordi det har rod i det latinamerikanske - men ikke fordi jeg på nogen måde ønsker at identificere mig med erobreren.

Omdømme 6
Hej, Chriz, og i andre.

Jeg har fundet udaf hvorfor jeg ikke kunne få den push-meddelse, så her er lige en vejledning til hvor dan man slår Push-meddelser til på, Sony Ericsson X10 serien.

åben beskeder >> Klik mer Knappen(den med de 4 firkanter) >> Instillinger >> Indstill. for oush-medd. >> tillad push-meddelelser(der skal være et fluge ben i)

set kan også ske at det virker på andre, android telefoner.

Omdømme 1
Hej Chriz

En kollega spurgte idag uopfordret, om jeg havde bemærket den dårligere lyd på PLAY app'en i forhold til Grooveshark og mp3-filer på mobilen. Efterhånden er der flere, som er opmærksomme på problemet, herunder også nilschr i denne tråd. Er der nogen umiddelbar forklaring på dette, udover at begrænse datatrafikken (som på den anden side jo er gratis med det obligatoriske TDC abb for at bruge PLAY app)? Jeg kunne godt tænke mig at høre udviklernes mening om dette emne .. og også om andre har bemærket fænomenet? Jeg skriver kun, fordi det ærger mig .. det virker ellers som en meget flot og god app, men hvad hjælper det hvis man irriteres over musikkvaliteten? Er det noget, som er helt ukendt for TDC eller arbejdes der også på dette "problem"?

En anden ting; jeg er yousee kunde hjemme og vil egentlig gerne bruge denne konto til playlister mv. Men på denne konto kan jeg af en eller anden grund ikke komme til at sende link til mobilen til fast track ... jeg kan simpelthen ikke finde et link under min profil, hvor jeg kan indtaste mit mobinummer? Kan det ikke lade sig gøre at kombinere yousee og TDC mht fast track/PLAY. Jeg bliver automatisk omdirigeret til yousee, når jeg prøver at komme hen til TDC PLAY?

Omdømme 4
Hey Franzen

Der bliver arbejdet på lydbilledet - både udfra de beskrivelser som er kommet her og de testere som er tættere på udviklingen. Data-trafikken er den samme om det er et download via wap-portalen eller android app men der er forskel på hvordan de enkelte mobiler håndterer afspilningen på native player.

TDC Mobil kunde på YouSee: Det er 2 forskellige selskaber og også 2 forskellige portaler som ikke deler bruger-id da det er knyttet til de produkter du har. Derfor skal du lave et login på tdc.dk/musiklogin som du tilknytter dit mobilnummer til.

DBH

C

Ideen med en TDC Play app er rigtig god, og det kan helt sikkert udvikle sig til en meget succesfuld app. Dog er der nogle ting der bør ses på, efter min mening: - Lydkvaliteten. Lige nu er lyden lidt hul, og det bliver ret generende i længden. - Søgningen: I bør tilføje en søgeknap her, for nogle tastetures enter-knap udløser ikke en søgning, men sætter blot et mellemrum (for eksempel standardtasteturet på X10). - Download. Hvorfor kan man ikke hente musik ned på sin telefon fra appen? Det ville da netop være det primære formål med appen, eftersom det er frygteligt besværligt og tidskrævende at navigere rundt på mobilsiden for Play - den side egner sig ikke just til smartphones. - Afslutning af appen. Det er et kæmpe irritationsmoment, at Tilbage-knappen ikke lukker appen, men at man skal ind under menuen for at lukke den. Det handler om at det skal være nemt og hurtigt og at det skal foregå med så få klik/taps som muligt. Hvis de ting bliver forbedret, så vil jeg ikke tøve med at kalde det en fantastisk app. Det har et stort potentiale. Glæder mig til de senere versioner Glad humørikon
Omdømme 3
@farohde.

tdc play web kan du tilgå hvor som helst på hvilken som helst computer da det er en website.

appen er noget du installere på din smartphone lige i dette tilfælde android.

Med dit home trio har du gratis adgang til Play via webben, hvis du har et mobil abonnement hos tdc har du adgang til play via mobilen hvis altså din terminal (mobil) understætter det, og lige nu er det desværre kun Android terminaler.

hej

dejligt Meget glad humørikon

det skal prøves

mvh

Omdømme 3
Super, duper herlige TDC gud/inde Chirz.

Jeg er let at stille tilfreds da jeg ikke stiller de store krav til hvad et app skal og ikke skal, kan jeg høre musik fra det så virker det som det skal, kan jeg ikke nårh ja så overlever jeg jo nok ;-)

Nu her jeg ikke set det omtalte afsnit af Hr Sonnes program, men tror at han kun har set appen og ikke testet det, og derud fra kommet med en konklution, men om det er sådan han har gjort skal jeg da lade være usagt da jeg som sagt ikke har set det omtalte program.

Men igen der er da altid plads til forbedringer ikke?

Besvar