TDC Play Android Applikation

Omdømme 4
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

478 Kommentarer

Omdømme 4
Hey Knudsen

Der er i princippet åbent for alle Androids der har et 1.6 OS og derover. De mobiler der er på whitelisten er de handsets som TDC har i butik og derfor har support på.

DBH

C

Så lige anmeldelsen af PlayApp på DR2/So1ding; Det var hvad vi i gamle dage kaldte "slagtning for åben skærm". Tror nok jeg lige checker konkurrenterne ud inden jeg skriver under på det der' TDC Mobil abonnement som jeg ikke havde brug for til andet end Play...
Badge
Kære Chriz ( Ansat i TDC )

Se So ein ding fra DR i dag d. 5. april.

Wimp vinder over TDC Play b.l.a p.g.a. en dårligere brugerflade hos TDC Play.

Så kære programmører, projektchefer og udviklingspumaer hos TDC. Kom nu i gang med at optimere den brugerflade til vores smartphones, således PLAY kan blive en endnu bedre tjeneste.

Mvh.

Ryttergaard

Omdømme 2
Chriz skrev:
Hey Knudsen

Der er i princippet åbent for alle Androids der har et 1.6 OS og derover. De mobiler der er på whitelisten er de handsets som TDC har i butik og derfor har support på.

DBH

C

Ja det er også derfor jeg mener det, da i sælger den :-)

Omdømme 4
Jo tak der var kontant afregning i den bedste sendetid: http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=1903# Han har ret i mange af alle sine synspunkter hvoraf de fleste af punkterne er allerede på checklisten til den næste release. Det er vilkårene når en beta-version bliver målt mod en færdigudrullet løsning. Vi er stadigvæk in the making of. Helt isoleret set er det positivt i forhold til alokering af ressourcer at der nu er et nyt mandat: Nikolai Sonne synes at....'

Så giv jeres mening til kende - det er hensigten med dette forum - og i særdeleshed denne tråd.

DBH

C

Omdømme 4
@Knudsen: Det checker jeg op på.

The first to admit it - the last one to know.

Jeg savner en mulighed for at kunne 'langtidsklikke' på et nummer i PLAY App, og så vælge "Gå til kunstner" & "Gå til plade/cd".

I det hele taget kan ikonerne samt teksterne "Playliste" og "Favorit" spares i interfacet, ved at udnytte androids langtidsklik/tryk.

Omdømme 3
Super, duper herlige TDC gud/inde Chirz.

Jeg er let at stille tilfreds da jeg ikke stiller de store krav til hvad et app skal og ikke skal, kan jeg høre musik fra det så virker det som det skal, kan jeg ikke nårh ja så overlever jeg jo nok ;-)

Nu her jeg ikke set det omtalte afsnit af Hr Sonnes program, men tror at han kun har set appen og ikke testet det, og derud fra kommet med en konklution, men om det er sådan han har gjort skal jeg da lade være usagt da jeg som sagt ikke har set det omtalte program.

Men igen der er da altid plads til forbedringer ikke?

Årh.... Han er hårdGlad humørikon Men han har ret på en del punkter, synes nu stadig det er en fed app og er tilfreds med den indtil videre.

Det er også fedt at tænke på at "næste gang den bliver opdateret bliver der bare endnu flere fede og bedre funktioner"

Hvilket leder mig til - Hvornår kommer der mon en ny opdatering med de første tilrettelser som er foreslået herinde, f.eks. større "skip" knapper og så den der track ID funktion som en eller anden genial bruger foreslog ( 😉 )

Omdømme 4
Der kommer en ny version. Ingen tvivl om det! jeg kan se i min krystalkugle at der er ferie og påske forude.. så der kommer ikke et fast estimat endnu. Men jo der er en del rettelser som er lige til højreskøjten og som skal hurtigt ud over rampen.

Lettere brugt Puma

Omdømme 3
Så har man da lige installeret Play efter et lille uheld på sin robotofon (android) og så vælger man et nummer, som man gerne vil høre og hvad sker der så lige, man får beskeden om "nummeret kan ikke afspilles" og så tænker jeg hvorfor nu det??

Her sidder æblekasse drengen med et dilemma af dimentioner fordi han har set et lille lys i droid og så sker det med musikken og play...

CHRIZ du skjønne ungmø hvad kan der dog være galt??

Nummeret hedder "I want you (To Want me back) (feat. Stine Bramsen) Med hampenberg og Alexander Browm

Pls hjælp mig Chriz Meget glad humørikon

Omdømme 2
jytfin skrev:
Så har man da lige installeret Play efter et lille uheld på sin robotofon (android) og så vælger man et nummer, som man gerne vil høre og hvad sker der så lige, man får beskeden om "nummeret kan ikke afspilles" og så tænker jeg hvorfor nu det??

Her sidder æblekasse drengen med et dilemma af dimentioner fordi han har set et lille lys i droid og så sker det med musikken og play...

CHRIZ du skjønne ungmø hvad kan der dog være galt??

Nummeret hedder "I want you (To Want me back) (feat. Stine Bramsen) Med hampenberg og Alexander Browm

Pls hjælp mig Chriz Meget glad humørikon

Jeg har intet problem på min nexus med play app, så prøv og nulstil din legend gamle ;-)

Omdømme 3
Har fået det til at virke knudsen81 :-P

Alt hvad legend ikke kan det spiller på Galaxy 5 Humørikon med tunge

Omdømme 4
God mandag

jeps. Thumbs up for hurtigt svar: hvis der er et nummer der er slet afbrudt i download kan du risikere at den bliver ved med at fejle. Derfor kan du opleve at 'slet musik' filer er den eneste vej frem.

Solskinshilsen

C

Omdømme 3
Eller teste det på en anden terminal som jeg gjorde Chriz.

Men nu ved jeg godt at det ikke er alle der har samme mulighed som os "nørder" 😉. Play virker rigtig godt på Samsung Galaxy 5 Vil jeg lige indsparke
Omdømme 4
Et søgefif: Søgemaskinen på Play kan håndtere kombineret søgning: ex: Radiohead creep. Vælg album eller sangtitel. Så får du dit match. Den håndterer ikke fozzy logic men du kommer rigtig langt med kunsternavn og titel

DBH

C

Omdømme 1
Er skiftet fra anden udbyder til TDC for at komme tilbage til PLAY, har Legend med version 2.2 som er stabil som en klippe, men så startede jeg med at bruge PLAY...

Følgende ting og hændelser har på kun 14 dage testet min tålmodighed:

1. App'en vil gerne opdatere billedet under TDC Play hele tiden, så når jeg er i gang med at bladre gennem div lister bliver skærmen "nulstillet" læs går tilbage til start i listen. Så kan man bladre igen.

2. Jeg oplever at app'en er meget følsom overfor svingende net forbindelse, ved godt at der streames musik, men selv efter at have lavet play lister med cachet musik, kan app'en i bedste fald ikke finde ud af at jeg skal hører næste nummer, men starter det afsluttet nummer forfra og fjerner så i øvrigt min play liste fra afspilningen.

3. Jeg har flere gange måtte tage batteriet ud ved svingende net forbindelse, fordi app'en er gået i selvsving.

4. Selv med rimelig dækning får jeg nogen gange besked om at et nummer ikke kan afspilles, hvis jeg så bevæger mig ind i et 3G område kort efter insistere app'en på at nummeret stadigvæk ikke kan afspilles.

5. Der er uregelmæssigt nogle høje skingre lyde i baggrunden af musikken - kun i et eller få sekunder, men hvorfor det?

6. App'en kan jo kører i baggrunden mens man laver en masse andre ting - bare ikke hvis man modtager et opkald - så kører den videre. Man skal så genåbne app og vælge pause

7. Og når app'en kører i baggrunden = er aktiv, ja hvis man så åbner den, så skal den lige logge ind igen - altså logge ind i den app som allerede er i gang...? og hvis man så lige der ikke har netværksforbindelse, ja så kan man ikke komme ind og stoppe, pause osv.

8. Når nu jeg har al musikken i caschen skulle man tro at man kunne bruge sin app offline?

Kommer der snart en endelig version som virker bare i nærheden af winamp m.fl?

Omdømme 4
Hey SantaDK

Tak for din gennemgang. Det lyder som du har fået mandagsmodellen af app. Jeg håber du har fast track på dit login så dine playlister forbliver indtakte for jeg vil anbefale dig at slette app og geninstallere den. Det sker nogen gange at app hvis den har været presset under download af fil har skippet nogle pakker og derfor bliver ved med at hente den samme fejlbehæftede fil. Når det er sagt - så fungerer offline mode upåklageligt - det er derfor at jeg bliver ledt retningen af at det nok er filerne der er korrupte og derfor får app til at lave numre.

Der har været fejlmeldnger på bl.a. 'Tiden går baglæns' som havde høje lyde... hvis du hører dette på specifikt indhold må du gerne melde det tilbage, så vi kan få rettet kataloget.

Jeg vil gerne høre om app kommer til at fungere bedre efter geninstallation. Meld også om du evt har tung mail der kører i baggrunden. Der kan være kamp om forbindelsen på mobilen - det har vi lige set på 3G iPhone.

DBH

C

Jeg har hentet app'en ned på min Ipod, og det virker ikke så godt, især fordi den hele tiden lukker play ned af sig selv.

Men selvom jeg ikke har haft held til at få noget rigtigt ud af applikationen endnu, kan jeg da lige tilføje at det ville være meget smart hvis man kunne gå ind og se hvad man tidligere har hentet på sin tdc profil til pc, og så hente det samme ned på ipod'en i stedet for at skulle til at søge efter alle sangene manuelt igen.

All the best

Omdømme 1
Har lavet de ændringer du forslog uden noget resultat.
Den skingrende lyd er på alle numre.
Kan I komme med en dato for endeligt release? For jeg har droppet play, som ellers var grunden til jeg kom tilbage - det virkede ellers fint på min Sony Ericsson elm....
Omdømme 1
Ps. Jeg har prøvet at lukke alle AppStore ned i baggrunden, play trækker stadigvæk min legend ned på performance og nogen gange bliver de ret varm - sender hele tiden?
hej

jeg har nogle problemer med TDC Play app'en på min iphone.
Jeg kan ikke finde der hvor man skal logge ind, for at høre musikken?

Omdømme 4
Hey Simone

Når du har hentet applikationen ind, bliver du bedt om at indtaste dit mobilnummer. Herefter indtaster du den kode som du modtager. Det er den eneste gang du får brug for et 'login'

DBH

C

Omdømme 4
@SantaDK: Der er ikke planlagt en endelig release på android app, da den platform om nogen udvikler sig i alle retninger. Lydkvalitet: har du haft et godt headset på, når du har testet app? jeg har ikke kunne genskabe det lydinferno som du er udsat for.

DBH

C

Omdømme 1
Et middel headset, men får ikke disse lyde i vi AMP og andre lokale musik afspillere.

Besvar