TDC Play Android Applikation

Omdømme 4
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

478 Kommentarer

Omdømme 3
Helt rigtigt Knudsen. Apple kan gøre lige hvad de vil når det gælder godkendelse af apps og andet godt fra havet
Omdømme 2
jytfin skrev:
Helt rigtigt Knudsen. Apple kan gøre lige hvad de vil når det gælder godkendelse af apps og andet godt fra havet
Ja jeg mener at wimp var 2 år undervejs 

Omdømme 3
Kan godt passe med wimp. Det er virkelg trist
Omdømme 4
@farohde: Adgang til TDC Play på Mobil kræver et TDC Mobil abonnement. Din HomeTrio - bredbånd & TV - giver ikke adgang til mobil-universet.

Solskinshilsen

C

Omdømme 3
@Chriz

Er der nogen ETA på et evt app til iPhone, eller er det helt droppet?

Omdømme 1
Det kan jeg ikke forstå. Jeg har adgang via enhver bærbar pc, men ikke via en app ?
Hvad er forskellen. Jeg betaler lige så meget om ikke mere i abonnement som de der har mobil abonnement.
Omdømme 3
@farohde.

tdc play web kan du tilgå hvor som helst på hvilken som helst computer da det er en website.

appen er noget du installere på din smartphone lige i dette tilfælde android.

Med dit home trio har du gratis adgang til Play via webben, hvis du har et mobil abonnement hos tdc har du adgang til play via mobilen hvis altså din terminal (mobil) understætter det, og lige nu er det desværre kun Android terminaler.

Omdømme 4
@jytfin: Der er udstedt mundkurv til yours truly indtil der er et klart go som i godkendt eller det modsatte.

Omdømme 4
@farohde: Da dit mobilnummer er adgangskortet er det en forudsætning at du har et mobil abonnement hos TDC, pga der er fri trafik og download på TDC Play på mobil.

Omdømme 3
hehe det tænkte jeg sgu nok du ville skrive til mig, men kunne da godt være der var en lille ide om det, men hva det kommer nok "måske" Blinkende humørikon

Jeg er egentlig med på Iphone/Ipod/Ipad holdet. Dels fordi jeg har en Ipad og dels fordi der er så mange FEDE musik docking stationer til Iphone/Ipod/Ipad. Det vil helt klart også gøre Play mere tilgængeligt for resten af familien, da jeg jo altid har min mobil med mig. Desuden vil det jo også åbne op for de enheder der "kun" er wifi baseret - f.eks. Ipod Touch og Ipod Nano. Det er der helt sikkert mange TDC mobil kunder der vil sætte pris på.

Så vi venter og ser......

Omdømme 4
æblefamilien: der skal stadigvæk være et mobilab. til at vertificere brugeren. Så det bliver ikke unlimited brug til samtlige æbledevices - kun en af gangen pr. bruger.

Omdømme 4
Opdatering: TDC Play App kan nu findes på Android Marked - også på de nyere mobiler, som I meldte tilbage på at den ikke kunne findes.

Tak til Nikolaj fra Google for at hjælpe til med at løse denne.

DBH

C

...til at komme hjem med min nyindkøbte Galaxy Tab og installere Play applikationen, men den smider bare en besked op om jeg ikke har adgang til Play. (Hvilket jeg har via Mobilt Bredbånd.)

What 2 do???

:-(

Omdømme 6
Hej,

det er forde at mobilbredbånd, giver adgang til Play web, det vil sige at du kan bruge webinterfacet(http://tdc.dk/play)

for at bruge TDC play appen skal du have et mobilabonnement ved TDC, ikke som du har nu et bredbånds abonnement.

det du kan gøre, ved jeg ikkle om du må/kan, du tager dit sim kort fra din TDC mobil telefon og setter i din Tablet, opretter login.

så skifter du kortet til bage, og så skulle du kunne bruge play appen på din tablet.

du skal huske det ikke er sikkert art det er noget du må, ej heller ikke sikkert at det er noget du kan.

du skal også huske at du kun kan have play appen til at køre på en enhed pr. mobilabonnement, det vil sige at har du en android telefon så kan du ikke både bruge appen på din telefon og din tablet.

Tak for svaret, så behøver jeg ikke spilde mere tid på det... Men det er da dybt forkasteligt at det forholder sig sådan! TDC: Har I tænkt jer at ændre det? Den eneste grund til at jeg har valgt mobilt bredbånd fra TDC er netop p.g.a. Play, så jeg føler mig noget snydt...
Omdømme 6
Hej,

du kan jo stadig bruge play på din tablet, du skal bare åbne din webbrowser, gå ind på siden http://tdc.dk/play

der fra kan du streame musik.

Det virker ikke på Galaxy Tab med streaming fra web, hverken i Android browser eller Firefox. Desuden er sitet så tungt i det hele taget at det er absurd på en mobil browser...
Omdømme 6
Hej,

så vil jeg postå at der er noget galt med din tab, jeg har prøvet at gå ind på siden på min SE mini pro, og det tager ikke et sekundt længere på min telefon end, hvis jeg forsøger at åbne siden på min computer.

det kan dog godt ske at du skal hente en windows media player, eller et plugin, windows media player kan findes på android market.

men når du siger det tager for lang tid at åbne play, så tror jeg at du ikke har en hurtig nok internet forbindelse i dit område.

Omdømme 3
Jeg har overhovedet ingen problemer med play appen på min android tablet. der spiller det max

Omdømme 4
Tillykke med din samsung tab. Vi havde den som en af vores test devices da app blev udviklet. Play web virker ikke på Samsung tab, så det anbefales at du bruger ANdroid app i stedet. SOm Miela skriver så er det kun tale-abonnementer der giver adgang til mobilløsningen, hvorfor du skal henvende dig til TDC butik og få et andet abonnement. Jeg ville anbefale et simply - eller det der svarer til det, for at give adgang til TDC Play. Du skal kun bruge det til at validere tjenesten. SIMkort behøver ikke at sidde i tab efter du har registreret den.

DBH

C

Tak for svaret, jeg vil kigge på et tale abonnement. I burde måske gøre det MEGET tydeligere på jeres hjemmeside hvilke begrænsninger der er på de forskellige abonnementer, så andre ikke skal spilde deres tid... ?
Omdømme 4
@kgrprv Det er taget til efterretning. Mobil tale til TDC Play mobil og Mobil data og bredbånd til TDC Play Web. Vi har lavet denne side som skulle samle alle abonnementer og mobiler der har adgang: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&page=app&article_id=27788

Omdømme 2
Chriz skrev:
@kgrprv Det er taget til efterretning. Mobil tale til TDC Play mobil og Mobil data og bredbånd til TDC Play Web. Vi har lavet denne side som skulle samle alle abonnementer og mobiler der har adgang: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&page=app&article_id=27788

Hey Chriz 

I kan godt tilføje jeres nexus s på listen, for play app virker også rigtig godt på den.......

det er ikke grå hos mig eller jo det er den når jeg har installeret app'en

Se billede: http://i54.tinypic.com/2iixrh3.png

Dog vil den ikke afspille musikken...

//dennis

Besvar