TDC Play Android Applikation

Omdømme 4
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

478 Kommentarer

Hej

Jeg bruger desire og oplever at applikationene dræner mit batteri, med de to services som ligger i baggrunden. Hvis jeg lukker program kører de videre og når jeg slår dem manuelt ned, så stopper dræningen af batteriet.

mvh

lvt

Omdømme 6
Hej, lvt.

Ja programmet bruger meget strøm når det er i brug, også mere end din standart player, men så skal du huske at det jo også bruger internet, og din højtaler/høretelfoner.

når du lukker programmet hvordan gør du så. der er nemlig flere måder. 

Hej

Tak for svar. Det gav mig en ide til at bruge applikationens egen afslut funktion. Det lukkede ned for de bagved kørende tjenester

mvh

lvt

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg gør det forkert eller det bare er min mobil, der er mærkelig, men jeg kan ikke få det til at virke! Glad humørikon

Jeg har en X10 mini, og når jeg går ind i beskeder og trykker på knappen med de 4 små kasser, så får jeg bare en blå knap op, hvor der står "Slet flere". Der står ikke noget med "Indstillinger" eller andet. Gør jeg det forkert eller er funktionen bare ikke i min mobil?

Mvh. Mark Vinfeldt

miela1 skrev:

Hej, Chriz, og i andre.

Jeg har fundet udaf hvorfor jeg ikke kunne få den push-meddelse, så her er lige en vejledning til hvor dan man slår Push-meddelser til på, Sony Ericsson X10 serien.

åben beskeder >> Klik mer Knappen(den med de 4 firkanter) >> Instillinger >> Indstill. for oush-medd. >> tillad push-meddelelser(der skal være et fluge ben i)

set kan også ske at det virker på andre, android telefoner.

Omdømme 6
hej,

Jeg ved at x10 mini og x10 moni pro er preses er det samme den enste forskeld på de 2 telefonenr er det fysikske tastetur.

når du klikker på "mer knappen" under beskeder. fåe du det her billede frem.

androidV1b1.jpg

her kan du se at lige under slet flere er Indstillinger.

Hvis den ikke er der, tror je det kan være forde du stadig køre med Android 1.6 og så er det bare at opdatere til android 2.1.

Håber sandelig at der kommer en Play app til Symbian også .. !!

Jeg har efterhånden vænnet mig til lefleriet for alt hvad der hører Iphone til, men selvom Android ser ud til at kunne overtage pladsen, er det alt andet lige Symbian der er verdens mest benyttede OS i mobilen ( 2010 )

Håber at TDC vil gøre alle os med NOKIA mbl´er den tjeneste at inkludere os i kredsen af glade mobil " Play´ere "  ;-)

Hey Chrisz

Applikationen virker ikke til HTC Magic

Jeg kan finde og hente den på Marked men når jeg vælger installere kommer der bare en tom boks med

Installationsfejl

og den skriver i Notifikationer at Installationen af TDC Play mislykkes

Jeg har forsøgt at slette alt på min telefon og gendanne den til fabriksindstillinger for at se om det var en anden applikation som drillede men den gør stadig det samme

Så nu sidder jeg bare med en hel tom mobil hvor jeg ikke kan bruge det play

som faktisk er en af hovedegrundende til jeg valgt TDC for

Omdømme 6
Hej, ThomasMdk.

Jg ved ikke om du har opdateret din telefon, eller om man kan. men jeg tror problemet er at den stadig køre android 1.5 og du skal minimum have android 1.6 for at bruge TDC Play app'en.

så kan du opdatere til android 1.6+ så skal du gøre det, og så skulle det virke
@BassNo1.

Af hvad jeg har hørt g forstået er Play App'en kun lavet til android fo de android telefoner har haft problemer med licens, og de forskellige måder at hente musik på.

der er 3 måder man kan hente musik til sin Telefon 2 af dem kræver at man kan modtage Wap/push-medd. hvilet android telefoner generelt her problemer med. det har Symbian telefoner ikke.

Hey mikkel

Det er 1.3 der er på Magic og den kan ikke opdateres yderligere

Før brugte jeg applikationen TDC Nu men den har de fjernet

TDC Play virker ikke

Fast track er ikke understøttet på Magic

Omdømme 6
Hej, ThomasMdk,

Undskyld, HTC siger 1.5 og det gøre Wikipedia ogsåOverrasket humørikon

Jeg har undersøgt sagen lidt for dig, Hvis du er villig til at Flashe din telefon med en ny Android vertion har HTC en vejldening til hvordan du gør.

http://developer.htc.com/google-io-device.html

det er på eget ansvar, og hvis du har garenti på din telefon, vil du sansynligvis midste den.

hvis du henter ROM opdatering(den nyeste) kan du bruge m.tdc.dk/play på din mobil.

http://www.htc.com/dk/supportdownloadlist.aspx?p_id=267&act=sd&cat=all

Det er rigtig mikkel jeg sover.... den startede på 1.3 men der er kommet en rom opdatering sidste år tror jeg det er så jeg kører 1.5 nu

Jeg har forsøgt at opdatere men den vil ikke

Hej

Jeg har en HTC Magic og har opdateret med nyeste ROM update fra HTC, som foreskrevet, men jeg kan stadig ikke få adgang til TDC Play app'en. Den bliver ved med at sige at installationen er mislykkedes.

Har I nogle gode ideer?

Mvh

Kaare

Omdømme 6
Hej, Kaarn.

Problemet er at du ikke har Android 1.6 eller nyere på din telefon.

TDC Play App'en kræver minimum Android 1.6, og der er det ikke nok at lave en rom opdatering, da det ikke giver dig en nyre android vertion, jeg har tidliger lagt et link med en beskrivelse af hvordan du Flaser android 1.6 eller nyere på din telefon, men du skal være opmærksom på at går det galt skal du have din telefon til reperation på egen regning.

den rom opdatering som du har opdateret giver dig mulighed for at bruge Play på fly(Play Mobil) der kan du så hente musik til din telefon, her et et link http://m.tdc.dk/play du skal åbne siden i din telefons browser, og du kan ikke bruge den mens din telefon er på Wifi. men det er stadig gratis. det er faktisk samme måde man skulle hente musik til sin telefon inden android app'en kom, og måden som mange andre som ikke har en endroid telefon stadig skal bruge.

Omdømme 4
Hey Thomas

HTC Magic virker med Android app. Jeg har checket tdc.dk/musikmobil: Der er en anbefaling om at opdatere software:

Skal opdateres med ROM opgradering fra 28/1 2010 (eller nyere).
http://www.htc.com/dk/supportdownloadlist.aspx?p_id=267&act=sd&cat=all

Hvilket version af Android kører du?

Har du prøvet at hente den ned via TDC site: http://fly.tdc.dk/publish.php?id=27689

DBH

C tilbage efter organisatorisk hækkeløb og flyttekasser

Hej

Hvor når kommer play app'en til nokia.

Jeg har hentet den nyeste update på HTC og det gør ingen forskel. 

Mvh

Kaare

Omdømme 4
@jkb1 og andre nokia: Vi udtaler os først om roadmap og produktlanceringer når de er ude på rampen. Men da dette er et brugerforum vil jeg gerne høre hvad I så drømmer om. En Play app er mange ting.

DBH

C

Omdømme 3
Hey Chiz og co.

nu ved jeg ikke om jeg har sovet godt og grundigt i timen, men skulle der ikke været kommet en non beta version af TDC play? eller er det bare mig der har misforstået noget, for hentede det appen fra en legend her den anden dag og der opdagede jeg at der stadig står beta version i baggrunden af appet.

Kan det være rigtigt?

Omdømme 6
Hej, jytfin.

Hvad jeg har fået afvide beholder App'en sin beta status for der stadig er nogle problemer med HTC Desire

Omdømme 3
Mange tak Mikkel så har jeg da ikke sovet helt i timen hehe...

Omdømme 6
Nej, det tror jeg ikke, jeg tror ikke det står nogen steder i den har tråd at det stadig kun er en beta, men jeg kan ikke hske det, den er jo ved at være lidt lang. så jeg kan ikke længere huske alt hvad der står i trådenTrist humørikon

jeg har mine oplysninger fra en anden kilde.

Omdømme 3
Det er heller ikke til at huske alt i sådan en lang tråd som denne ;-)

Hej.. Super fedt med en play app, det var hvad der skulle til for at få mig til at skifte til en lækker android mobil (garmin a50).. App'en blev hentet som det første og det spiller jo bare det skidt:-) En lille ting jeg kunne mangle kunne dog være betjening via Bluetooth.. Jeg kører motorcykel og der har jeg altid brugt mit Bluetooth musik headset da jeg så kunne skifte nummer, starte/stoppe musikken, og skrue op og ned mens jeg kørte og mobilen lå i lommen.. Når jeg bruger eksempelvis Afspil/ pause knappen nu mens jeg er inde i play app'en, så starter telefonen bare den indbyggede afspiller og begynder at afspille det almindelige mp3 musik jeg har liggende på mobilen... Samtidig fortsætter afspilningen i play, så der afspilles oven i.. Kan jo selvfølgelig bare undlade at bruge Audio kontrol via Bluetooth, men et super rart at kunne f.eks. På motorcykel.. Så hermed er mit forslag om kontrol via Bluetooth givet videre sammen med i øvrigt stor ros til den fede app.. Mvh. Jesper Karlsen.
Omdømme 4
Hey jytfin & Co

Jo tråden er lang så det er helt ok at stille samme spørgsmål igen. Vi har beholdt Beta skiltet på da HTC Desire primært ikke performer optimalt endnu. Det er opdateringen til 2.2 der er fejlbehæftet og det har ramt den indbyggede afspiller. Det er en kendt feature

Der er lagt en nye release op på Android Marked her i eftermiddag. Fejl som er meldt ind her i forum:

1.11:
Mindre rettelser: Playlister er visuelt opdateret efter sortering.

Shuffle på playlister opdateret.

Fed anvendt på menu således at de interaktive menuer er lettere at læse.

Solskinshilsen

C

Omdømme 4
Hey Jesper

Som udgangspunktet understøtter vi slet ikke Garmin, så det er godt at høre at det spiller for dig. Ser om vi kan teste blue tooth - hvilket mærke er det du bruger?

C

Besvar