TDC Play Android Applikation

Omdømme 4
Kære Android Play-brugere

Få en helt ny oplevelse af Play ved at hente TDC Play ned fra Android Market. Søg på 'TDC Play'

Den koster kun den datatrafik du bruger på at hente den ned - så den koster gratis på wifi. Alt andet er inkl.

Vi understøtter alle de Android mobiler der er på tdc.dk/musikmobil og som er markeret med Android. OS skal være 1.6 eller derover.

Jeg har lovet ikke at lave reklame eller skamrose teamet bag... så prøv selv - det er en helt anden musikoplevelse ikke at skulle bekymre sig om licenser og udpakning og hentning.

Der kommer en opdatering i januar som håndrer playlister og offline mode. Find yderligere beskrivelse på tdc.dk/omplayapp

God fornøjelse

C

478 Kommentarer

jytfin skrev:@vorgod:

Jeg kan finde appet på en X10 fra Telenor (dog uden alt deres skrammel).

Jeg søgte bare på TDC Play så fandt jeg det i markedet og kender en der har en Legend han gjorde det samme

hej jytfin

ja netop - Overrasket humørikon jeg har søgt og fundet på en SE X10mini og en SE X8. Men jeg kan ikke finde applikationen på den sidste SE X8 (den der er købt i TDC butikken).

mvh

Omdømme 3
Nu skal jeg give dig et lille tip som jeg ved virker Glad humørikon

På din mini findes der et app der hedder "Backup and restore" åben det og vælg udfør backup/tilføj ny (kald det hvad du vil) skriv et navn på backuppen. Så kommer du ind til et punkt der hedder Backup-data. der kan du vælge Market-programmer, så gemmer den de programmer du har på mini. og husk at trykke færdig, så når den har backupperet det så smider du microSD over i den x8 hvor du ikke kan finde Play og sæt sdkortet i den. 

Så åbner du Backup and restore på x8 og vælger gendan og trykker på det navn du har givet backup filen, vælger market-programmer trykker fortsæt og viola så har du play på den også Glad humørikon

Hej

Det er nu ikke for at stjæle musikken, at jeg lavede et lille forsøg med Play. Mit mobilabbb. hos TDC gælder enefterhånden ældre Palm Treo pda, der ikke kan gå på 'fly' ( TDC har ikke vist en opsætning til den - den er ikke købt gennem TDC).

Min Android non-telefon er anskaffet som  E-bog læser m.v. og kan gå på trådløst net, men som nævnt ikke hente omtalte Play-app.

Forsøget gik så ud på at hente et musikstykke med PC login til Play, afspille misikken via mediaplayer og optage lyden med et lydoptager program i .mp3 format. Mettoden virker dog nok med et kvalitetstab.

PS: jeg hørte om, at det kan lade sig gøre at benytte en 'rigtig' android telefon som mellemled til mobilnettet.

JL

hej

det kunne faktisk godt virke Glad humørikon jeg prøver når jeg har begge mobiler tilbage

mange tak

Omdømme 3
@vorgod

Jeg ved det virker. har gjort det et par gange efterhånden, og det er ret smart hvis man gerne vil have de samme apps på alle sine enheder

Hej

jeg er også meget optimistisk - desværre er mobilen først hjemme igen på lørdag, så testen trækker lidt ud

Omdømme 3
Okay ja så kan du jo ikke lige teste det Glad humørikon

Hej Gajda

Miela1 har svaret på dette tidligere i denne tråd. Her er svaret:

Hej, Chriz, og i andre.

Jeg har fundet udaf hvorfor jeg ikke kunne få den push-meddelse, så her er lige en vejledning til hvor dan man slår Push-meddelser til på, Sony Ericsson X10 serien.

åben beskeder >> Klik mer Knappen(den med de 4 firkanter) >> Instillinger >> Indstill. for oush-medd. >> tillad push-meddelelser(der skal være et fluge ben i)

set kan også ske at det virker på andre, android telefoner.

Håber det virker for dig.

Omdømme 4
SD kort: al play-data fra app bliver automatisk gemt på SD kortet. Det er kun i de tilfælde hvor der ikke er et SD kort i handset at det ikke sker.

DBH

C

Omdømme 4
Vorgod: vi har fundet en X8 som ikke kan finde app Glad humørikon Den kører 2.3. Hvilken version var det du kørte med?

Chriz skrev:
Vorgod: vi har fundet en X8 som ikke kan finde app Glad humørikon Den kører 2.3. Hvilken version var det du kørte med?

Hej

jeg tror at den kører 2.1 men jeg skal lige få tjekket når jeg kommer hjem Glad humørikon

ØV....!

Har TDC bredbånd. Havde set frem til at det kan bruges af alle TDC kunder, men nej.

Er Telenor kunde, og vil ikke skifte blot for at få adgang til TDC Play, så her vinder WiMP - igen....

vorgod skrev:
Chriz skrev:

Hej

jeg tror at den kører 2.1 men jeg skal lige få tjekket når jeg kommer hjem Glad humørikon

Hej

min X8 kører 1.6

Omdømme 4
Thanx det er meldt ind i buggen

DBH

C

Chriz skrev:
Thanx det er meldt ind i buggen

DBH

C

Hej

Det er noget af en lettelse at fejlen nu også er konstateret i jeres ende. Jeg håber det bedste Blinkende humørikon 

Omdømme 3
Nu er det ikke for at virke "kællingesur" eller noget, men når man opretter playlister fra sin play account på pc'en burde man så ikke kunne få access til dem fra android (S//E x10) eller er der noget jeg har misforstået på det skamligste ved playlister og android?

For her den anden dag ville jeg høre en af mine nyoprettet lister og jeg kunne ikke fange dem på applikationen.

Er der andre der har oplevet det eller noget der minder om det?

jytfin skrev:
Nu er det ikke for at virke "kællingesur" eller noget, men når man opretter playlister fra sin play account på pc'en burde man så ikke kunne få access til dem fra android (S//E x10) eller er der noget jeg har misforstået på det skamligste ved playlister og android?

For her den anden dag ville jeg høre en af mine nyoprettet lister og jeg kunne ikke fange dem på applikationen.

Er der andre der har oplevet det eller noget der minder om det?

hahaaaaa ! Blinkende humørikon

endelig noget jeg kan bidrage med

Du får kun adgang hvis du har FASTTRACK aktiveret på din TDC Play account

Det gør du ved at logge ind på TDC Play og tilføje FASTTRACK (øverste højre hjørne). Man tilføjer ved at indtaste mobil nummer det rette sted og så får man en sms man skal besvare/bekræfte.

Nu virker det så bare ikke - altså når du kommer fra en smartphone

derfor skal du tage SIM kortet over i en anden mobil men du aktiverer (der er også andre metoder beskrevet ovenfor - men de virkede ikke for mig)

På den måde fik jeg playlister over på app'en

mvh

Omdømme 3
FASTTRACK har jeg tilmeldt mig så det burde jo spille max, men nej ingen held i sprøjten der.

Men tror lige jeg skal kigge på det igen for tror jeg har "nosset" lidt i det hehe...

Vender lige tilbage med en update hvis det kommer til at spille.

men ville hellere at appet også virkede på iPhonen Blinkende humørikon

kom ind i Kampen TDC. Telenor har Wimp til iPhonen

Er der håb for at tdc play app kommer til at virker med et mobilt bredbånds abonnement på en galaxy tab? Det ville være dejligt for web versionen virker ikke så godt på tab. /Bente
Omdømme 3
Galaxy Tab bruger da android, så kan du ikke downloade applikationen via market?

Jo jeg kan godt installere TDC play app - problemet er at det er baseret på, at brugere har et mobilabonnement. Jeg har et mobilt bredbåndsabonnement, hvilket resulterer "Ingen Play adgang".

Jeg har talt med supporten (telefonisk) omkring mit problem - jeg have før jul adgang til mobil webversionen det virkede fint på min tab - men da TDC play App blev tilgængelig lavede de om på licenssystemet og jeg mistede dermed adgangen. I supporten var de ikke klar over at App'en var frigivet (det er ved at være en uge siden jeg talte med dem), så de kunne ikke rigtig give mig andet svar end at det regnede de med kom til at virke på et ikke nærmere defineret tidspunkt. Så jeg tænkte, at der måske var nogle udviklere der læste dette forum, der var lidt mere up to date på udviklingsplanen.

Omdømme 3
Hej Ibest.

Jeg fandt lige det her efter jeg læste dit indlæg fra TDC's egen hjemmeside håber du kan bruge det:

http://shop.tdc.dk/1%20Mbit%20modem/338266,default,pd.html

"

Fri musik med TDC Play

TDC Play

Med TDC Mobilt Bredbånd, får du også ubegrænset musik med TDC Play, så du kan downloade mere end 6 mio. musiknumre til din mobil.
  "

For mig lyder det som om at du faktisk godt kan bruge TDC med dit mobile bredbånd.

Nu har jeg bare valgt et af produkterne.

Men håber da du finder en løsning på dit problem Glad humørikon

Omdømme 4
Kære Bente

Dit mobile bredbånd er adgangsgivende til Play på web. Dit simkort er til datatrafik.

Udrulningen af Play App har intet at gøre med hvorvidt du har adgang til Play Web via din tab. Android OS har svært ved at håndtere de DRM beskyttede filer fra web, derfor er den bedste understøttelse til Android Play App. Men du burde kunne afspille streaming fra den.

Men det slår mig lige: har du adgang via web til Play? Hvornår er det du bliver afvist i forløbet?

DBH

C

Omdømme 1
Hej, godt initiativ at lave sådan en app!

Jeg forstår dog ikke, hvorfor jeg som TDC kunde UDEN mobil abonnement (men HOME TRIO), og dermed adgang til TDC/PLay ikke kan bruge applikationen på min telefon?

Det synes jeg I skal lave om!

Hej, jeg er glad for initiativet med TDC Play app´en... Jeg er dog på ingen måde imponeret over lyd kvaliteten, tværtimod. Det lyder som en dårlig FM radio på min HTC Desire. Jeg kan forstå at Desiren har nogle vanskeligheder med netop denne app, men indtil det er fikset, må jeg sige at jeg holder mig til Grooveshark eller Spotify (som iøvrigt heller ikke er tiptop iorden, langtfra, men lyd kvaliteten er meget bedre)

/Mikkel

Besvar