TDC Play Android Applikation

Vis første besked

478 Kommentarer

hej

dejligt Meget glad humørikon

det skal prøves

mvh

Har samme problem, kan ikke finde app fra en x8. Har prøvet alle de beskrvevne muligheder... Andre forslag :-)

Trist humørikondet virker ikke rigtigt - linket dør

mvh

Omdømme 4
hey

Besværlighederne med de angivne links: Smartphone redaktøren oplyser at der kan være problemer med at håndtere push beskeder. Så den mest sikre måde at finde applikationen på er via Android Market: søg på 'tdc play'  Hvis du ikke finder applikationen, vil jeg meget gerne høre fra dig.

DBH

C

Ohøj,

Endnu en i rækken af folk, der ikke kan finde app'en i Market. Jeg har prøvet uden held flere gange med min Samsung Galaxy S, men med kærestens HTC Tattoo er det ikke noget problem.

Jeg har prøvet alle muligheder for at finde/hente app'en på min Galaxy (Stregkode, SMS med link og søgning på Market efter TDC Play), men klasker panden mod muren hver gang...Har desuden prøvet at forbinde via WiFi, TDC Wap og alm. TDC - samme resultat. Jeg kan sagtens bruge Play via den normale mobile udgave. 

Min telefon kører med en "for-helvede-hvor-er-jeg-træt-af-at-TDC-ikke-gider-opdatere-min-Galaxy"-udgave af Android 2.2.1 (I9000XXJPX) - kan dette muligvis være problemet, da dette er en EU-firmware og ikke en Nordic? Eller SKAL man - død og pine - bruge TDC's brandede udgave af operativsystemet? Min telefon er sat til dansk lokalitet og andre apps til danskere vises fint i Market (og apps fx kun til amerikanere vises ikke).

Mvh

Christian

Jeg har TDC HomeDuo og jeg synes godt nok det er ringe at jeg ikke kan bruge App'en når den alligevel virker over WiFi for mobilkunder.

Opdelingen af mobil og internetkunder er forældet og meningsløs med denne applikation. Det må i altså indse og få lavet om på.

Hej

JEP! - Det er netop på marked jeg IKKE finder 'TDC Play'.

Efter testen igår kunne jeg konstatere at de to alternativer heller ikke virker

Første juledag kom hele flokken af nye mobiler forbi og jeg fandt  'TDC Play' på marked for 1 stk SEx10 og 1 stk SEx8 MEN ikke på den sidste SEx8.

Brugeren af den sidste x8 er oprettet på tdc play med fast track

Omdømme 4
Hey vinkekat.

De territoriale grænser for Android App er nu udviddet.

OTA udrulning fra de enkelte leverandører er det ikke TDC der styrer. Desværre. Men for at svare på din konstruktive kritik så er det lettere for TDC at yde support når vi har de samme OS til rådighed som kunden.

DBH

C

Omdømme 4
Hey JLarsen

Et TDC Mobil abonnement er adgangsbillet. Til gengæld er det nultakseret at browse rundt og downloade med TDC Play uanset hvordan du vælger at tilgå applikationen. Vi kan ikke garantere nultaksering hvis det ikke er overfor egne kunder. Det betyder i praksis at selv en lommepenge-økonomi har adgang.

Når det er sagt - så er der også produktudviklere der læser med i dette fora. Så stop ikke strømmen af feedback.

DBH

C

Stadig ingen ideer om hvorfor jeg/vi ikke kan finde app med SEx8????

Omdømme 4
App er nu publiceret til et globalt marked. Giv endnu et par timer til at denne ændring er synket ud.

Jeg kan ikke registrere mit telefonnummer på denne app... "Registreringen kunne ikke gennemføres lige nu. Prøv igen senere" Jeg er registreret på tdc play via hometrio... skal man også være mobilkunde?

Tak for hjælpen

Thomas :-)

Omdømme 6
Hej,

ja den enste betngelse for at bruge Play mobil er at du er mobil kunde ved TDC, det gælder både m.tdc.dk/play og TDC Play App'en.

det står også i beskrivelsen af App'en inden du henter den på market at du skal være TDC mobil kunde.

Omdømme 4
SE X8 brugere: hvilken version af Andriod har du? Kører du andet sprog end dansk i din opsætning? Andet som du kan komme i tanke om?
Tak for svaret... var lige hurtig nok til at hente. Tog det som en selvfølge at man bare skulle være tilknyttet PLay.

hej

fejlmeldingen: registreringen kan ikke gennemføres lige nu.....

den har jeg også oplevet (som mobil kunde)

jeg kom først igennem efter en af/reinstallation af app.

....forresten kan jeg ikke finde app'en på den sidste x8 endnu. Og jeg har konstateret at det er den eneste af de 3 mobiler jeg har sat op med app'en - der er købt ved tdc Overrasket humørikon

Omdømme 3
Til Chriz: X8 bruger også android 2.1 ligesom resten af x10 serien gør det.

Appet findes fint fra en X10, dog har det en lille tendens til at crashe ind i mellem

Omdømme 1
Hej

For info, har Telenor mobil i dag, og vil egentlig gerne skifte til et mobilselskab med TDC netværk. Har bl.a prøvet Telenors WIMP, som virker fint både til PC og Mobil. Jeg synes dog ikke at Telenors mobildækning generelt er god nok - derfor kigges efter andet teleselskab.

Har allerede adgang til Play i dag via PC (dataabonnement hvor jeg har fået et Play ID) da jeg synes bedst om Play produktet. Men vil rigtig gerne have det til min mobil også. Men det kan jeg ikke uden mobilabonnement. 

Ville det ikke være muligt at bruge sit Play ID logon til Android applikationen ?

Det ville måske være en fordel for TDC da mobildatatrafikken så belaster konkurrentens netværk (hvor jeg har flatrate på data), men abonnementet betales til TDC.

Alternativt, hvis man logger ind i Android app. med Play ID uden TDC mobilabonnement, og I stadig vil sikre en god oplevelse, at man så kun kan køre med Wifi, hvis man bruger sit Play ID uden at have mobilabonnement.

PS: Jeg regner ikke med at skifte til TDC mobilabonnement da priserne er bedre på f.eks Telmore med de pakker de påtænker at introducere der. Så det bliver nok Telmore jeg vælger inden så længe eller Happii.

Omdømme 6
Hej,

Rent tekninsk vil det godt kunne lade sig gøre at lave så man kan det i android App'en, muligheden er der bare ikke idag, og den kommer sansynligvis heller ikke.

som du selv bemærker kan du ikke bruge Play Pc til mobil, det er den måde TDC har delt det op på, det skyldes det regl set der er for at TDC kan få lov til at udbyde musik som de gør, Chriz har skrevet lidt mere udybene om det i en svar længere ope.

så i praktisk, er det så godt som umuligt.

Omdømme 1
Hej

Tak for dit hurtige svar. Håber på en dag, at det bliver muligt at bruge sit Play ID, også selvom man ikke har TDC mobilabonnement. Eller måske en dag, at Play også udbydes hos Telmore 🙂 Alternativt, at TDC mobilabonnement bliver konkurrencedygtigt med f.eks Telmore,Happii.

Omdømme 6
Jeg krydser fingere for digHumørikon med tunge

Tak for svaret Chriz.

Jeg kan godt følge dig i trafikproblematikken, men jeg håber stadig at produktudviklerne/beslutningstagerne hos TDC vil lytte til vores ønsker om en PLAY-adgang for alle TDC-kunder uanset platform.

Jeg blev ellers utrolig glad da jeg i går var inde på http://musik.tdconline.dk og så jeres reklame for Android-applikationen, men det blev vendt til en slem skuffelse da jeg ikke kunne logge på og senere læste mig frem til at det kun var for mobilkunderne. øvøv og mere øv.

Til alle der er kede af at de ikke har adgang til Play via Android App:

Opret det billigste mobil abb. for 99 kr. (hvis du har TDC fastnet er oprettelse gratis!) og få fuld adgang til Play via Android.

http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Såvidt jeg kan se er det kun opkald der koster. Tilmeld for en sikkerheds skyld din regning til PBS.

Vær opmærksom på at mobil adgang til Play kun er gratis hvis du bruger TDC's mobile netværk. Hvis du bruge andres mobil netværk kan datatrafikken komme til at koste dig dyrt. Hvis du har såkaldt "flatrate" hos en anden udbyder, bør det ikke være et problem.

Længere oppe i denne tråd beskriver andre indlæg hvordan du får adgang til Play via Android app, hvis du benytter en anden udbyder end TDC til din mobil telefon.

Håber det ka' trøste jer lidt.....

Omdømme 4
@UffeB: Tak for din gennemgang - kunne ikke have lavet den bedre. En lille opstrammer: som Play bruger med TDC mobilabonnement og TDC simkort skal du ikke bekymre dig om hvilket netværk du er på. 
@JLarsen: der er interne kræfter på sagen. f.ex. er en tablet - er det en mobil eller en pc? Vi vil automatisk opfatte det som en mobil, men det er jo ikke sådan resten af verden ser på det.

Omdømme 4
Version 1.5 er frigivet og kan hentes via Android Market eller fra applikationen under 'Mere'. Tak for test og support Glad humørikon

Sakset fra Android Market:

Applikationen er blevet hurtigere og har en solid buffer så musikken går ikke i stå. Opret dine egne playlister på din mobil. Der er bedre intergration til menu-knap og søgnigen har fået en lokal søgeknap.

Der er stadigvæk et udestående i forhold til redigeringen og sletning af playlister og favoritter.  
@X8: det er et mysterium. der er lavet blind test idag med mobiler som er friske fra fad som købt i TDC butikken - altså ikke de prototyper som vi har internt. Vi kan ikke genskabe den manglende søgning på Android Market. App dukker op. Anyone?

DBH

C

Besvar