TDC Play Android Applikation

Vis første besked

478 Kommentarer

Hej

Det er nu ikke for at stjæle musikken, at jeg lavede et lille forsøg med Play. Mit mobilabbb. hos TDC gælder enefterhånden ældre Palm Treo pda, der ikke kan gå på 'fly' ( TDC har ikke vist en opsætning til den - den er ikke købt gennem TDC).

Min Android non-telefon er anskaffet som  E-bog læser m.v. og kan gå på trådløst net, men som nævnt ikke hente omtalte Play-app.

Forsøget gik så ud på at hente et musikstykke med PC login til Play, afspille misikken via mediaplayer og optage lyden med et lydoptager program i .mp3 format. Mettoden virker dog nok med et kvalitetstab.

PS: jeg hørte om, at det kan lade sig gøre at benytte en 'rigtig' android telefon som mellemled til mobilnettet.

JL

Hejsa. Jeg har en Garmin Asus A50 og kan på adapter stikket til Jack skifte sang i android afspilleren ved at trykke 2 gange på afspil/pause knappen. Kan i få det til at du med TDC PLAY? Kan i give besked i status bjælken når der skiftes sang (TDC PLAY: Afspiller nu Bruno Mars, The lazy song. Næste sang Medina, Kun for mig) og et ikon for at PLAY kører?Glad humørikon

hej

det kunne faktisk godt virke Glad humørikon jeg prøver når jeg har begge mobiler tilbage

mange tak

Jeg er ellers ret tilfreds med app´en, men jeg oplever i stigende omfang numre, der ikke kan afspilles. Hvis jeg så sletter filerne på enheden, så kan numre der ikke kunne afspilles før måske godt virke, mens numrer der før virkede nu ikke kan afspilles!

Derudover så kan det nogle gange virke at starte et nummer et par gange og så kan det pludseligt afspilles og andre gange virker det bare ikke. Det er især meget frustrerende når jeg sidder i bilen, hvor jeg ikke barer kan side og bladre mellem numrer etc. Helt subjektivt, så oplever jeg problemet som stigende og indimellem er app´en på vej ud af vinduet, men bliver dog, da den i sidste ende har et stort potentiale.

Omdømme 3
@vorgod

Jeg ved det virker. har gjort det et par gange efterhånden, og det er ret smart hvis man gerne vil have de samme apps på alle sine enheder

Omdømme 4
Hey mrvejle

Du vil med fordel kunne pakke dine playlister som offline. Så bliver de afspillet lokalt og der er ikke nogen netproblemer der kan afbryde afspilningen. Jeg er interesseret i at vide hvilken mobil du har, da der også er forskel på hvordan de enkelte androids håndterer skiftende dækning.

God og trafiksikker weekend

C

Hej

jeg er også meget optimistisk - desværre er mobilen først hjemme igen på lørdag, så testen trækker lidt ud

Omdømme 4
Hey Tobias

Tak for feedback - vi har en Playwidget til Android på tegnebrædtet.

DBH

C

Omdømme 3
Okay ja så kan du jo ikke lige teste det Glad humørikon

Omdømme 4
@fuzzbeans:

1. Der kommer en widget til Android App med adgangfra topbar

2. Den generelle genrebetegnelse er  på udgivelser i kataloget er for random. Du kan dog med fordel lave egne playlister baseret på aktuelle udgivelser i de ønskede genre på Play web: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=search_genre&query=Hiphop/Rap

3. Noteret - vil dog allerhelst have jer forbi FAQ på tdc.dk/playapp først.

4. Er rettet. Ghost-mapningen var en fejl.

5. Der er 2 sider af denne sag: vi har brug for at se al indhold, så vi kan rette henvendelse til pladeselskabet hvis det er en fejl. Noget materiale er ikke frigivet til Play, det skal så slet ikke vises på Apps og det har du ret i kan virke distraherende.

Tak for feedback.

C

Omdømme 1
Kan nogen hjælpe mig med at redigere eller fjerne numre fra mine playlister min Htc desire mobil?
Omdømme 4
SD kort: al play-data fra app bliver automatisk gemt på SD kortet. Det er kun i de tilfælde hvor der ikke er et SD kort i handset at det ikke sker.

DBH

C

Jeg hentede app´en igår. Der var en del musik, hvor jeg fik meddelelsen "Kan ikke afspille musiknummeret".

Det var musik af Jan Johansson. Det skete også, da jeg  afspillede min egen playliste med samme kunstner?Glad humørikon

Omdømme 4
Vorgod: vi har fundet en X8 som ikke kan finde app Glad humørikon Den kører 2.3. Hvilken version var det du kørte med?

Omdømme 5
Hey Knudsen Der er i princippet åbent for alle Androids der har et 1.6 OS og derover. De mobiler der er på whitelisten er de handsets som TDC har i butik og derfor har support på. DBH C Chriz TDC Play projektchef og udviklingspuma<
- Men om der lige skulle tilføjes, at folk også vælger PLAY ud fra, om deres mobil er understøttet, burde måske tilføjes hele mængden af Androidtelefoner, eller at version 1.6 og derover er understøttet. - Er det ikke også en lidt lille version af basere sin app på?? 1.6. Hvorfor ikke 2.3.2?

Chriz skrev:
Vorgod: vi har fundet en X8 som ikke kan finde app Glad humørikon Den kører 2.3. Hvilken version var det du kørte med?

Hej

jeg tror at den kører 2.1 men jeg skal lige få tjekket når jeg kommer hjem Glad humørikon

Omdømme 5
1) For mig (min subjektive holdning), ser jeg for øjeblikket ingen yderlige grund til at lave en Symbian-app til Nokia, da support er gået væk fra dette efter aftale mellem Microsoft og Nokia.

2)En Meego-app er heller ikke meget bevendt, da Nokia ikke understøtter dette mere, og udvikling er blevet draget over til Intel.

3) Derimod vil en Windows Phone-app (v Mango og efterfølgende) være at foretrække, da alle nye Nokia-telefoner (startende Januar 2012) vil komme med dette styresystem, og mange HTC-modeller også har dette system andet end Android.

4) Apps til internetforbundne TV og andre ting (som bokse beregnet til musikafspilning hos andre firmaer, eller internetradioer) er  for mig dybt logisk. Yousee laver også en Yousee PLAY-app til SAMSUNG-TV

ØV....!

Har TDC bredbånd. Havde set frem til at det kan bruges af alle TDC kunder, men nej.

Er Telenor kunde, og vil ikke skifte blot for at få adgang til TDC Play, så her vinder WiMP - igen....

Omdømme 5
En rapportér-knap, som man kan rapportere manglende titler, kunstnernavne, billeder - eller hvis et nummer slet ikke er TDC PLAY-understøttet vil være skønt.

- Og en logind-funktion, så man kan få hvad man betaler for, hvis man kun har bredbånd. - Så må der stå en advarsel med "Der bruges data, som er meget dyrt" - de fleste abonnementer nu til dags findes ikke uden data, der er undtagelser som pak-selv osv., men det er kundernes eget ansvar, - så længe der gøres tydeligt opmærksom på det.

Desuden, Android- eller iPhonebrugere uden dataabonnement, kan deaktivere databrug, og desuden kan app'en også bruges over wifi +at der jo er en offline-funktion.

W!IMP gør dette med bravour, så hvorfor ikke TDC PLAY? 

vorgod skrev:
Chriz skrev:

Hej

jeg tror at den kører 2.1 men jeg skal lige få tjekket når jeg kommer hjem Glad humørikon

Hej

min X8 kører 1.6

Omdømme 1
Jeg har ANDROD honeycombe tablet - hvordan / kan jeg køre anroid appén på den?

Har hentet Appén fra markedet, men - kan ikke aktivere med mit mobilt nummer.

Omdømme 4
Thanx det er meldt ind i buggen

DBH

C

Hvor er det super lamt at man kun har adgang med et MOBIL-abonnement fra TDC. Hva' så med alle os der betaler i dyre domme for at få adgang til internettet, hvorfor kan vi ikke også bruge app'en?

Chriz skrev:
Thanx det er meldt ind i buggen

DBH

C

Hej

Det er noget af en lettelse at fejlen nu også er konstateret i jeres ende. Jeg håber det bedste Blinkende humørikon 

Kan man få det rigtige TDC play på iPhone?

Besvar