TDC Play Android Applikation

Vis første besked

479 Kommentarer

Det undrer mig, at der er nogle der synes, at den seneste opdatering har været en succes i.f.t. SGS II. For mig er den gået fra at være irriterende ustabil til nu at være stort set ubrugelig. Der har altid været problemer med at "fange" den næste sang, men nu skifter den gud hjælpe mig også nummer midt i en sang og forsøger at fange det næste nummer. Det undrer mig fortsat, at et velrenommeret firma som TDC vil lægge navn til et produkt med så mange fejl.  

Efter at have installeret TDC play appen på min HTC Sensation kan jeg ikke længere afaspille min musik på mit Sonos musikanlæg - hvor ALT min musik ligger. Det er frygteligt frustrerende. 

Sonos anlægget melder fejl med "kodning forkert"

Hjæææææælp

Omdømme 4
Du må lige uddybe - hvad har din sensation at gøre med sonos? - du mener at afspille via DLNA musikken fra sonos på din telefon, - eller at afspille TDC PLAY-musik på dit Sonos-anlæg?

- Sonos understøtter ikke musik fra TDC/Yousee PLAY.

--------------------

a)

Jeg er også meget interesseret i at vide, Chriz, om den gamle TDC PLAY-app bliver fjernet fra iStore og Google Play, og om den stadig er i beta?

b)

- Yousee har lige lanceret en beta-app, hvor de har gjort det særdeles tydeligt, at den er i betastadie. De har kaldt den "Yousee (beta)" - for fremtiden, for at spare jerselv fra en masse klager fra utilfredse kunder, som ikke har læst beskrivelsen på Google PLAY - kunne I så kalde jeres apps for "xxx (beta)" i stedet for at skrive langt nede i beskrivelsen, at app'en er i beta?

Påskehilsner

HeinrichP 

Omdømme 1
Hej

jeg syntes tdc play er lavet langt mere kompliceret end nødvendigt.

først får jeg lovet at jeg via. tdc hometrio har fuld adgang til play også på mobilen. det trods sælger var klar over at jeg ikke havde tdc mobil endnu. da jeg var i binding andetsted i 5 måneder.

forstår ikke hvorfor man ved tdc ikke har adgang til play på mit tdc appen. når jeg jo logger ind med mine hometrio abb. nummer osv. jeg kan altså på mit tv lytte til 15 mill. numre uden problemer. men har ikke adgang til dem på min mobil.

samtidig er programmet elendigt. jeg har nu ved hjælp af kundeservice fået et billigt abb. til 29kr eller sådan noget. pr. måned. hvor jeg så kan logge ind i det alml. play det virker online. men så snart jeg vil lytte offline. kan jeg ikke da jeg ikke bruger tdc simkort. dvs. jeg kan godt. men det kræver jeg sætter mobilen på flightmode. hvilket er helt idiotisk.

nu har jeg så fundet ud af at for et høre sangene i flightmode skal jeg have hørt sangene online først. dvs. jeg har nu 9 albums min mobil ligger lydløs og afspiller for at få dem på så jeg kan høre dem.

3 musik, Spotify, wimp. har alle adgang til offline afspilning. via. menufunktionen. hvor jeg bare kunne vælge offline afspilning. hvor så de albums. den havde synkroniseret automatisk. kunne afspilles. uanset netværk eller lignende.

det giver ingen mening at jeg skal vælge albums eller spillelister til offline. men så skal jeg sidde og lytte alle sammen for at få den ind på mobilen. det kan alle andre end tdc gøre smartere og mere automatisk.

samtidig har ingen af de andre krav om flightmode.

syntes tdc har en tendens til at opfinde den dybe tallerken forfra hver eneste gang. og det ender altid ud med en dyb tallerken med 11 huller man så for at virker skal have en finger i hvert hul. og så virker det kun hvis ikke det er varmt det der skal deri.

og så efter noget tid laver i noget som er magen til de andre som så virker.

gør det nu bare færdigt så har i et hometrio produkt der endelig virker fuldt ud. (forudsat at tdc play i mit tdc app. også virker selvom man ikke har mobil abb. hos tdc.) alt andet giver ingen mening.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)