TDC Play Android Applikation

Vis første besked

478 Kommentarer

Hej TDC

Ser vi snart en opdatering af Play app'en til android???

Det er ved at være mange måneder siden der sidst er sket noget, og det er ret deprimerende at se og bruge Play app'en på kærestens iPhone, som har alle de fede features og kører som en drøm. En ting jeg fx observerede forleden var, at jeg fra rattet i min bil kunne styre Play appen på hendes iPhone via indbygget bluetooth i bilen!

Og noget så simpelt, som at app automatisk spiller den næste sang i fx "Dance Chart top 50" kategorien!

Synes efterhånden os Android brugere har været nedprioriteret i lang tid, så mon ikke det er tid til at opprioritere Play app'en til android?! Og da specielt nu hvor Spotify er blevet lanceret i Danmark, burde det give ekstra gejst for TDC at få banket en KONGE TDC Play platform sammen!

Hilsen en fustreret bruger

Omdømme 4
Hey TjaLfE

Jeg er glad for at få feedback som denne. Det har aldrig været meningen at der skulle være forskel på de 2 platforme. Jeg lover at der kommer en udvikling som vil bringe Android frem igen.

Tak for dit indspark.

DBH

C

Hej. Jeg er også den heldige indehaver af en android wifi tablet (ikke 3g). Som bekendt virker Play app'en ikke på bl.a. Galaxy tab. Jeg har rigtigt nok adgang via den gamle internetbaserede version, men den kræver alt for meget af hardwaren på tabs - så for at få den gode oplevelse skal jeg partout benytte pc. Pc er fint, men tanken med tablets er jo den at den altid er klar og lige ved hånden 🙂 Må jeg som mange andre også ønske mig adgang via app'en - den virker virkeligt godt på min datters telefon, men ikke på farmands nye legetøj 😉 Som eksempel vil jeg nævne, at jeg efterhånden (inden jeg købte min tablet) altid benyttede ungens mobil hvis jeg lige skulle slå et eller andet op på nettet - for det er så meget nemmere og hurtigere end at skulle tænde pc'en og vente og vente til maskinen er klar. Kæmpe ønske om adgang til Play via app uden 3g 🙂
Jamen, jamen hvornår kommer den lovede opdatering til android, og hvor længe skal TDC Play være en betaversion ????

Hvordan sletter man numre fra en playliste? Så vidt jeg kan se kan man kun tilføje.

Omdømme 4
Hey logicnet-dk

Velkommen til TDc forum Glad humørikon

Når du står på listen af playlister, holder du fingeren nede (longpres) på den playliste du vil redigere. Så kommer du ind på et skærmbillede hvor du kan ændre i rækkefølgen og slette numre. Klik på 'Opdater' og dine ændringer er gemt.

God fornøjelse

C

Tak for svaret Chriz. Der manglede dog lige en detalje. I den menu der kommer frem ved longpress skal man vælge Sorter for at kunne slette. Det var ikke lige der jeg havde forventet at finde det.

Det var nemmere hvis man bare kunne slette ved fx longpress i den almindelige playlist visning.

+1 jeg har det samme problem og havde det præcis samme bøvl på min gamle Samsung Galaxy S.

efter afspilning af 4-5 numre stopper afspilningen bare, det er lidt træls havde håbet på at play appén kunne afløse android afspilleren. Det med den stopper spontant gør den praktisk talt ubrugelig hvis man vil bruge den til at høre musik når man er ude og løbe eller lignende, jeg har prøvet at sætte playlisten til offline med det samme resultat.

Håber snart der kommer en update med en fix til dette problem.

Omdømme 4
Kære Android brugere

Der er i dag lagt en opdatering af Play app ud på Android marked. Det meste af forbedringen er i maskinrummet, men:

Betaskiltet er taget ned

Forside-listerne afspilles nu som en lang playliste

Ind- og udgående opkald muter musik.

Håber I bliver glad for denne forbedring.

Med december hilsen

C

Super - håber at problemet med at sange periodisk ikke kan afspilles nu er løst.

Er det noget nyt mht. Play på Android TABs uden 3G men TDC bredbånd?

Ville gerne give datteren en Galaxy TAB i julegave, men den skal kunne spille Play musikken ligesom vores mobiler / PC'er.

MikaelE skrev:
Super - håber at problemet med at sange periodisk ikke kan afspilles nu er løst.

Kan desværre sige at ovenstående problem ikke er løst på min mobil i hvert fald.

Heller ikke på min SGS II er problemet med de spontane stop i afspilning løst Overrasket humørikon(

Samme på min Samsung Galaxy SII, så der er stadig lidt at fixe... Trist humørikon

Omdømme 4
Galaxy SII afventer en software release fra Samsung. Vi har rykket på den igen - den sidste version der blev releaset var ikke spitzen klasse da den også fik andre apps til at crashe.

C

Argghhhhhh

Har i fået en cirka ETA. på hvornår en optimeret software dukker op fra Samsung?????

Er ved at få fniller af ikke at kunne bruge play app. ordentligt når jeg løber osv. har godt nok været meget tæt på at springe på spotify vognen mange gange p.g.a. de spontane stop i afspilningen af musiknumre i appen.....

Mvh.

Christian

Omdømme 4
Hey

Der er en melding fra Samsung om at de releaser til skandinavien fra slutningen af januar. Om det løser problemerne kan vi ikke sige endnu.

DBH

C

Omdømme 4
Samsung SII: check for seneste opdatering af Play app (1.4) den er blevet releaset her i morges. Vores stresstest viser en mærkbar stabilitet ved afspilning på netværk med dårlig dækning.

C

En hurtig tilbagemelding herfra, med min SGS II.

Fik ved tredje sang beskeden at den ikke kunne afspille sangen, selvom den rent faktisk gik i gang med at afspille den....

Hoppede lidt videre og inden jeg havde nået 10 sange fik jeg "Programmet TDC Play (proces com.e247) er standset uventet . Prøv igen". Men den blev ved at spille musik indtil jeg trykkede på en knap!

Anden gang jeg startede Play op kunne jeg ikke umiddelbart fremprovokere ovenstående fejl.

Omdømme 4
Kære MikaelE

Tak for test. Meget interessant - da det ligner at det er cachingen i afspilleren der har været under pres. Kan du afspille de samme musiknumre nu uden problemer nu da de ligger offline på din mobil? Hvilket versionnummer står der under indstillinger?

Vi venter stadigvæk spændt på den generelle samsung opdatering.

DBH

C

Hej Chriz,

Også SGSII her - jeg har opdateret app. og den går i stå efter et par numre selvom jeg kører WIFI. Så jeg venter også spændt på "den generelle samsung opdatering" ;-)

- SK

Hej Chriz

Har nu brugt lidt mere tid på app'en og må desværre konkludere at den fejler lige så meget som tidligere.

Jeg har fire fejl:

1. Får at vide at sangen ikke kan afspilles og den spiller ikke sangen

2. får at vide at sangen ikke kan afspilles, men den spiller alligevel (uden af man gøre noget)

3. Får at vide at sangen ikke kan afspilles, men hvis man så går til en anden sang og tilbage igen, så virker det.

4. Får at vide at der er sket en fejl og skal lukke applikationen, men den bliver ved med at afspille i baggrunden (ved ikke hvor lang tid den bliver ved)

Det er testet på WIFI med super signalstyrke.

Tirsdag forventer jeg at tage på en længere køretur og så håber jeg virkelig at den virker bedre end indtrykket er indtil videre Humørikon flov

Beklager det til tider ynkelige sprog ovenfor - men måtte lige hjælpe ungerne med MGP Humørikon frustreret

Og, så er det stadig en SGS II som jeg bruger Glad humørikon

Desværre - ser præcis samme fejl som MichaelE på min SGSII!

- SK

Omdømme 4
hey begge

Tak for tilbagemeldingerne. Det er jo ikke sådan oplevelsen skal være. Det er en generel opdatering til HTC og Samsung som vi venter på. De interne test har vist at S 2II var blevet væsentligt mere stabil.

Jeg har været igennem testrapporterne og der er ikke kommet rapporterne på at 1.4 (build 29595) opdateringen crasher. Så når det sker - så er det en stor hjælp at I klikker på 'rapporter' så har vi lidt mere at gå udfra.

Køretur: du kan altid hente musik på en playliste ned offline. Så den er klar når du skal køre.

DBH

C

Besvar