TDC Play Android Applikation

Vis første besked

478 Kommentarer

Jeg downloadede den her igår, den virker fint, men syntes det er en skam at man ikke kan gemme sangene på sin mobil, som man ellers plejere at kunne, på ikke androids.

Omdømme 4
Hey Upsi

Jo sangene blvier gemt på din android. De er blot beskyttet på en anden måde, så du kan ikke flytte dem fra mobilen.

DBH

C

Omdømme 4
Hey Heinrich P

tak for din konstruktive input.

Play adskiller sig fra de øvrige tjenester ved at dække trafik for kunden. Det er muligt at alle high end kunder har flatrate på deres abonnementer, men der er en stor andel som ikke har - hvor Play er den første multimedie tjeneste de har taget il sig. Det er vigtigt at understrege.

Fast track kunder med mobil abonnement har mulighed for at downloade mobilfiler fra PC - ikke andet. Smartphones brugerne kan ikke bruge disse filer, derfor er der apps til rådighed i stedet.

Forhandlingerne med Koda og Sportify er ikke ukendte. Tværtimod vil nogle af mine seje kollegaer fra forhandlingsteam netop sige at de var med til at bane vejen her i foråret. Jeg må ikke udtale mig om businesscase bag betalingsabonnementer, blot understrege at der historisk set skal en stor volumen til at få det til at hænge sammen i forhold til afregning til rettighedshavere.

God sommer

C

Omdømme 5
Hejsa.

Ja, jeg håber dog alligevel at mit feedback har vundet og fundet vejen frem til videre benhandling.

Og håber at der snart sker nogle opdateringer vedr. PLAY-muligheder; abonnement, login hvis man bare er bredbåndskunde (at man da kun har mulighed for FastTRACK, kan der jo laves om på), og Telenors WiMP advarer da også flere gange under oprettelsen, at man skal passe på, hvis man ikke har gratis dataforbindelse på mobilen.

Alternativt kunne TDC også være innovative og være nogle af de første på markedet til at inkludere en vis mængde data per måned i alle abonnementer. 

Omdømme 4
Fri ubegrænset data til Play på alle mobil voice abonnementer er en landvinding.

C

Dejligt at der nu er adgang til Play fra min HTC Wildfire, jeg kunne dog godt tænke mig at jeg også kunne spille det musik jeg finder i søgefunktionen. Får hele tiden besked: "Dette materiale kan ikke afspilles pga. rettigheder"

Omdømme 5
 +1

Hej, overordnet glad for APP'en.

Der et par ting der ville gøre APP'en næsten uundværlig i mine øjne.

1. En mulighed for at aktivere genvej i topbaren når APP'en kører.

2. Mulighed for at se playlister i andre genrer, evt rock, metal, pop, trance og så videre,

3. Hurtig adgang via APP til dette forum så det er nemt at få hjælp.

4. Bedre index af sange, når jeg søger på f.eks ghost bliver bandet blandet sammen med en masse rap, og jeg gav næsten op og troede ikke i havde deres albun,

5. Noget materiale kan ikke afspilles på grund af rettigheder, hvorfor så have dem?

Jeg er rigtig tilfreds med de opdateringer der har været på APP'en siden starten. Streamingen er blevet markant bedre, og det at kunne gemme sangene nu er fantastisk.

Hejsa. Jeg har en Garmin Asus A50 og kan på adapter stikket til Jack skifte sang i android afspilleren ved at trykke 2 gange på afspil/pause knappen. Kan i få det til at du med TDC PLAY? Kan i give besked i status bjælken når der skiftes sang (TDC PLAY: Afspiller nu Bruno Mars, The lazy song. Næste sang Medina, Kun for mig) og et ikon for at PLAY kører?Glad humørikon

Jeg er ellers ret tilfreds med app´en, men jeg oplever i stigende omfang numre, der ikke kan afspilles. Hvis jeg så sletter filerne på enheden, så kan numre der ikke kunne afspilles før måske godt virke, mens numrer der før virkede nu ikke kan afspilles!

Derudover så kan det nogle gange virke at starte et nummer et par gange og så kan det pludseligt afspilles og andre gange virker det bare ikke. Det er især meget frustrerende når jeg sidder i bilen, hvor jeg ikke barer kan side og bladre mellem numrer etc. Helt subjektivt, så oplever jeg problemet som stigende og indimellem er app´en på vej ud af vinduet, men bliver dog, da den i sidste ende har et stort potentiale.

Omdømme 4
Hey mrvejle

Du vil med fordel kunne pakke dine playlister som offline. Så bliver de afspillet lokalt og der er ikke nogen netproblemer der kan afbryde afspilningen. Jeg er interesseret i at vide hvilken mobil du har, da der også er forskel på hvordan de enkelte androids håndterer skiftende dækning.

God og trafiksikker weekend

C

Omdømme 4
Hey Tobias

Tak for feedback - vi har en Playwidget til Android på tegnebrædtet.

DBH

C

Omdømme 4
@fuzzbeans:

1. Der kommer en widget til Android App med adgangfra topbar

2. Den generelle genrebetegnelse er  på udgivelser i kataloget er for random. Du kan dog med fordel lave egne playlister baseret på aktuelle udgivelser i de ønskede genre på Play web: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=search_genre&query=Hiphop/Rap

3. Noteret - vil dog allerhelst have jer forbi FAQ på tdc.dk/playapp først.

4. Er rettet. Ghost-mapningen var en fejl.

5. Der er 2 sider af denne sag: vi har brug for at se al indhold, så vi kan rette henvendelse til pladeselskabet hvis det er en fejl. Noget materiale er ikke frigivet til Play, det skal så slet ikke vises på Apps og det har du ret i kan virke distraherende.

Tak for feedback.

C

Omdømme 1
Kan nogen hjælpe mig med at redigere eller fjerne numre fra mine playlister min Htc desire mobil?
Jeg hentede app´en igår. Der var en del musik, hvor jeg fik meddelelsen "Kan ikke afspille musiknummeret".

Det var musik af Jan Johansson. Det skete også, da jeg  afspillede min egen playliste med samme kunstner?Glad humørikon

Omdømme 5
Hey Knudsen Der er i princippet åbent for alle Androids der har et 1.6 OS og derover. De mobiler der er på whitelisten er de handsets som TDC har i butik og derfor har support på. DBH C Chriz TDC Play projektchef og udviklingspuma<
- Men om der lige skulle tilføjes, at folk også vælger PLAY ud fra, om deres mobil er understøttet, burde måske tilføjes hele mængden af Androidtelefoner, eller at version 1.6 og derover er understøttet. - Er det ikke også en lidt lille version af basere sin app på?? 1.6. Hvorfor ikke 2.3.2?

Omdømme 5
1) For mig (min subjektive holdning), ser jeg for øjeblikket ingen yderlige grund til at lave en Symbian-app til Nokia, da support er gået væk fra dette efter aftale mellem Microsoft og Nokia.

2)En Meego-app er heller ikke meget bevendt, da Nokia ikke understøtter dette mere, og udvikling er blevet draget over til Intel.

3) Derimod vil en Windows Phone-app (v Mango og efterfølgende) være at foretrække, da alle nye Nokia-telefoner (startende Januar 2012) vil komme med dette styresystem, og mange HTC-modeller også har dette system andet end Android.

4) Apps til internetforbundne TV og andre ting (som bokse beregnet til musikafspilning hos andre firmaer, eller internetradioer) er  for mig dybt logisk. Yousee laver også en Yousee PLAY-app til SAMSUNG-TV

Omdømme 5
En rapportér-knap, som man kan rapportere manglende titler, kunstnernavne, billeder - eller hvis et nummer slet ikke er TDC PLAY-understøttet vil være skønt.

- Og en logind-funktion, så man kan få hvad man betaler for, hvis man kun har bredbånd. - Så må der stå en advarsel med "Der bruges data, som er meget dyrt" - de fleste abonnementer nu til dags findes ikke uden data, der er undtagelser som pak-selv osv., men det er kundernes eget ansvar, - så længe der gøres tydeligt opmærksom på det.

Desuden, Android- eller iPhonebrugere uden dataabonnement, kan deaktivere databrug, og desuden kan app'en også bruges over wifi +at der jo er en offline-funktion.

W!IMP gør dette med bravour, så hvorfor ikke TDC PLAY? 

Omdømme 1
Jeg har ANDROD honeycombe tablet - hvordan / kan jeg køre anroid appén på den?

Har hentet Appén fra markedet, men - kan ikke aktivere med mit mobilt nummer.

Hvor er det super lamt at man kun har adgang med et MOBIL-abonnement fra TDC. Hva' så med alle os der betaler i dyre domme for at få adgang til internettet, hvorfor kan vi ikke også bruge app'en?

Kan man få det rigtige TDC play på iPhone?
Omdømme 4
@Believerforever: nej det er ikke muligt på en iPhone. Hverken downloads eller streaming understøttes. Derfor kan du ikke tilgå siden på en iPhone.

Jeg har samme problem med min Samsung Galaxy S2, den stopper hele tiden, også selvom jeg markerer at playlister skal kunne spilles offline. Problemet opstår også med numre som jeg tidligere har afspillet. Det hjælper i 99% af tilfældene at skippe en gang tilbage og en gang frem, men det gør jo i de fleste praktiske anvendelser applikationen uanvendelig. Jeg vil tro at 5 numre i træk uden afbrydelser er rekorden.

Når jeg vil afspille en playliste, hopper den ikke selv videre til næste nummer. Jeg anvender en Galaxy Tab 10,1. Nogen der ved, hvad jeg måske gør forkert?
Mangler stadig et svar vedr. play på xoom. Michael fik du det til at virke?

Besvar