TDC PLay "Ændre dit brugernavn i normal Browser"

• tdj
  • Deltager
  • 1 kommentar
TDc Play virker på PC, mobil og Pad på hjemmenetværk. Logger på med EN' kode som ALTID har virket. Nu er IHC Radio, Internet radio 2 stk, begyndt med at "ændre dit brugernavn i normal browser"..! Har siden Internetets start haft samme adgangs-kode til ALLE faciliteter TDC. Et gl 7 bogstaver uden store bogstaver eller tal. Kan se at ved at ændre adg-kode skal der være store bogstaver med tal som ej kan ændres tilbage hvis det ikke er der prb er. Jeg ved der har været flere prb. med Play over sidste tid så er det en urettet rest at IHC Internet radio ikke vil logge på. Er lidt ked af at prøve ændre adgangskode da "den sidder i Fingrene" samt det virker på ALLE andre enheder.

11 Kommentarer

Omdømme 3
Hej tdj

Jeg er i tvivl om, jeg forstår din henvendelse. Vi understøtter ikke radiostationer i TDC Play. Kan du uddybe din henvendelse? Glad humørikon

/Ajla

Jeg har præcis samme problem.

Jeg har også en radio fra IRC (IKR2214 mener jeg den hedder), og nu virker TDC login ikke på TDC Play delen.
Har talt med IRC support over facebook, som siger at fejlen ikke ligger hos IRC, men at TDC må have ændret noget i deres login procedure ??

Som tidligere beskrevet virker det på alle andre enheder.

Jeg har rettet både password og brugernavn, som beskrevet på radioen, uden det virker. Radioen har, bortset fra TDC Play,  ellers virket upåklagelig siden den kom på markedet.

/Lars

Undskyld, IRC RADIO. 

Radio tidligere solgt af TDC butikker. Har TDCPLAY adgang, hvor brugernavn/adgangskode indtastes, nøjagtig som på PC eller mobil. Som sagt, det har virket og det gør det ej mere. Skriver jeg skal ændre adg kode. Ser at andre også har fået problemmet. Jeg vil prøve at undersøge om det samme er gældende for YouseePlay. Jeg ved ikke hvor meget de platforme hænger sammmen. 

Omdømme 3
Hej tdj

Så forstår jeg bedre Glad humørikon

Denne mulighed findes desværre ikke længere, og det samme gælder på YouSee Play, da der er tale om samme platform.

/Ajla

Hej Ajla

Tak for din tilbagemelding.

Det virker lidt som om at TDC og International Receiver Company måske skulle koordinere jeres svar med hinanden, for jeg har igår (torsdag) modtaget følgende melding fra deres support afdeling vedr. problematikken. (gælder kun for TDC login)

"TDC fejlretter idag og i morgen, de forventer det virker igen henover weekenden"

/Lars

Ajla ".....denne mulighed findes desværre ikke mere..." Skal jeg forstå det sådan at TDC efter at have solgt denne mulighed ej kan bruges på IRC Radio mere..? Jeg afventer spændt weekenden iflg Lars.

Så har jeg forsøgt om det er lykkedes for TDC/IRC at rette denne fejl.

Desværre har jeg ikke kunnet få det til at fungere, så det virker desværre som om, at vi ikke kan anvende denne funktion længere..

/Lars

TDC-Play virker heller ikke her..(IRC-Radio).! Lidt ærgeligt, da det er EN' af grundene til at vælge Internet fra TDC.

Læser/hører rygter om ænding af TDC-Play omkring 30 juni, hvor OGSÅ download funktion forsvinder...!

Bliver det ikke fixet så vi igen kan bruge TDC Play på vores IIRC radioer??? Jeg tænkte, at I skulle have lidt arbejdsro til at få rettet fejlen - men kan det virkelig passe, at det slet ikke bliver udbedret?
Jeg har tidligere arbejdet ved TDC og fik denne radio - helt sikkert fordi den understøttede TDC Play.

Hvis I på nogen måde kan gøre opmærksom på, at vi faktisk er nogle stykker, der bruger denne funktionalitet og meget gerne vil kunne det igen - så gør det.

Jeg hører gerne fra jer.

Mvh.

Emmy Nonboe

Hej !

Også her ser vi meget frem til at man igen har adgang til TDC Play på IRC.

Arbejdes der på sagen eller ?

Hilsen Lene

Jeg kunne heller ikke få det til at virke... sidder stadig spændt og venter på at det virker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)