tdc play


  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke internet tv med home trio og tdc bredbånd. Jeg får meddelelsen:

Du benytter ikke en internetforbindelse med TDC-TV og kan der ikke se TDC Web-tv.

 

Hvad skal jeg gøre?

 

 

1 Kommentar

Hej pl45,

Jeg vil være ærlig og sige at jeg ikke er 100% sikker på at jeg forstår spørgsmålet, så hvis jeg skyder helt forbi med mit svar, må du endelig blot skrive igen, men forsøg at beskriv mere i dybden, hvad du gør, inden du for fejlen.

Jeg forstå dit spørgsmål, som at du har problemer med at bruge Tdc WebTV på vores hjemmeside.

Vi har samlet en liste med ofte stillede spørgsmål på denne side: http://go.tdc.dk/gcqdx som også er den jeg vil tage udgangs punkt i.

For at benytte TDC WebTV er det nødvendigt at du har et af følgende produkter: TDC HomeTrio, TDC HomeDuo Media eller TDC HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke. Hvis du ikke har et af disse produkter, vil du ikke kunne tilgå webtv.

 

En anden vigtig detajle er at du er på din hjemme adresse, altså den adresse hvor du har det adgangsgivende produkt tilsluttet. - det er altså ikke muligt at benytte TDC webtv på din arbejdsplads, hvis du har hometrio der hjemme. - teknisk: Hjemmesiden undersøger hvilken IP adresse din router er blevet givet, hvis denne passer med hvad vi har registeret, som din hjemmeadresse, skal du havde adgang til webtv.

 

Hvis du stadig oplever problemer, og du har kontroleret overstående, skal du tage kontakt til vores hotline, du kan her: http://privat.tdc.dk/kontakt/ hvordan du nemmest kommer i direkte kontakt med en hotliner Glad humørikon

 

Som skrevet ovenfor, skriv endelig igen, hvis jeg har ramt helt forbi dit spørgsmål.

 

mvh. Per

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)