TDC Play

Hej 

Læste et sted herinde forleden dag, at man på ens "Favorit"-playliste kunne have et ubegrænset antal sange, i modsætning til de andre playlister hvor der var en begrænsning på 50 sange (i øvrigt en fuldstændig latterlig begrænsning).

Derfor gik jeg igang med at få tilføjet alle mine sange fra mine 3 playlister (150 sange) og på min "Favorit"-playliste (hvilket tager usandsynlig lang tid, da TDC Play ikke er den hurtigste app i verden - endnu).

Til min store ærgelse er der - efter jeg har brugt ca. 1,5 time på at flytte alle sangene - kun kommet 1/3 af dem ind på "Favorit"-playlisten, hvilket altså vil sige, at denne playliste også har denne begrænsning, selvom jeg et sted herinde kunne læse mig noget andet. Mener endda det var et sted, hvor der blev skrevet om den nye opdatering til TDC Play.

Har jeg gjort noget galt, eller kan der gøres noget for at fjerne denne begrænsning? Har HTC Legend, og mit TDC Play er har opdateringen version 1.2!

Mvh. Mathias

3 Kommentarer

Omdømme 4
hey Mathias

Det er på Android platformen ubegrænset playlister du kan lave. De enkelte playlister har en begrænsning på 50 numre

God sommer

C

Hvordan kommer man så ind på Android platformen? 

tak for svar!

Mathias

Omdømme 4
Hey Mathias

Undskylder min indforståede formulering.. du er på Android platformen, hvis du har en Android mobil med TDC Play app på. Du opretter nye playlister ved at trykke på menu knappen på din mobil. Her kan du oprette en playliste, se din aktuelle afspilningsliste eller afslutte applikationen.

De playlister du laver på din mobil, kan du også se på tdcplay.dk, hvis du opretter et login og tilføjer Fasttrack til smartphones. Så kan du oprette flere playlister og se dem på din mobil bagefter.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)