Har gennem 2 år brugt tdc-play med stor succes, men har ikke kunne bruge det de sidste 14 dage. Jeg kan logge på, men får besked om at jeg ikke har tdc-play adgang. Når jeg går til selvbetjening, og prøver at tilmelde pc til play, med mine korrekte oplysninger, får jeg besked om at oplysninger er forkerte.
Jeg ringet 3 gange til hotline, de siger at det skulle virke mandag 11/10, men nej, de virkede faktisk lidt opgivende, de kunne heller ikke give adgang til mig. What in fuck skal man snart gøre?
Hej Betinna
Tak for svaret, det var hurtig responds. Du burde ansættes i HOTLINE:
Tak for svaret, det var hurtig responds. Du burde ansættes i HOTLINE:
Hej
Jeg har samme problem - de sagde i sidste uge at det er en kendt fejl og at de ville rette det i fredags eller i går. Jeg har nu oprettet en sag til kundeservice og rykket dem - hvis jeg får det løst så skriver jeg lige igen!
/Bettina
Jeg har samme problem - de sagde i sidste uge at det er en kendt fejl og at de ville rette det i fredags eller i går. Jeg har nu oprettet en sag til kundeservice og rykket dem - hvis jeg får det løst så skriver jeg lige igen!
/Bettina
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.