TDC-PLAY | YouSee Community

TDC-PLAY


Har gennem 2 år brugt tdc-play med stor succes, men har ikke kunne bruge det de sidste 14 dage. Jeg kan logge på, men får besked om at jeg ikke har tdc-play adgang. Når jeg går til selvbetjening, og prøver at tilmelde pc til play, med mine korrekte oplysninger, får jeg besked om at oplysninger er forkerte.

Jeg ringet 3 gange til hotline, de siger at det skulle virke mandag 11/10, men nej, de virkede faktisk lidt opgivende, de kunne heller ikke give adgang til mig. What in fuck skal man snart gøre?


2 Kommentarer

Hej

Jeg har samme problem - de sagde i sidste uge at det er en kendt fejl og at de ville rette det i fredags eller i går. Jeg har nu oprettet en sag til kundeservice og rykket dem - hvis jeg får det løst så skriver jeg lige igen!

/Bettina 

Hej Betinna

Tak for svaret, det var hurtig responds. Du burde ansættes i HOTLINE:

Besvar