TDC PLAY

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har lige fået TDC Home trio og der skulle være play med

Jeg kan ikke logge ind, alså jeg kan logge på og skal så tilmelde mig play med kunde nr. og telefon nr. nå jeg gør det så skriver den du har ikke adgang til play

Er det fordi forbindelsen er ny eller noget andet

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hey gt1969

Ja det er absolut tænkeligt. Vi har set kundesager hvor det har taget optil 72 timer før der var hul igennem til TDC Play. Jeg vil gerne høre fra dig, hvor lang tid du oplevede det tog før der var hul igennem.

Velkommen

C

Hejsa

Jeg har også lige fået home trio, det fik jeg i tirsdags. Det er først idag at jeg kan se webtv. men jeg kan stadig ikke få mit play til at virke der dukker ikke engang den side op hvor jeg skal taste mit em nr osv den skriver bare at jeg ikke har adgang måske fordi jeg ikke har tdc bredbånd hvilket jeg har. når jeg kan se webtv burde play vel også virke eller hvad ?

Så virker det, tdc play og web tv det var bare fordi der ikke var åbnet op,,, kan så ikke forstå det ikke bare køre fra leverings datoen

Det er noget med at du først skal registreres i deres systemer, og det bliver man vist først fra den dag af, at man har fået det instaleret..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)