TDC Play 10 abonnement

Hej

Har tidligere brugt, og købt musik, ved betaling hver gang. Af praktiske årsager, tilmeldte jeg mig Play 10, og indbetalte penge til jeres kasse, som jeg så kunne bruge af. Stor er min undren nu: Ved køb og betaling hver gang, er TDC gratis. Ved tilmelding til Play 10, indbetaling på forhånd, renter til jer, får jeg opkrævning på kr. 150.- i abonnement!!

Forklar mig lige logikken

MVH

SL

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej SL

Jeg forstår ikke hvad du mener, så jeg prøver lige at forklare de forskellige betalingsformer.

Der er 3 betalingsformer, betalingskort, indsætte på musikkonto via betalingskort, og Play 10.

Betalingskort:

Du betaler med kreditkort og der opkræves et gebyr for hver betaling, uanset beløbets størrelse.

Indsætte på musikkonto:

Du indsætter et beløb på din konto, hvor der opkræves gebyr en gang for denne indbetaling, derefter hæves der penge fra kontoen, når du køber musik, og dermed sparer du kortgebyret for de enkelte køb..

Play 10:

Du køber et abonnement for 50kr om måneden, som giver adgang til at købe 10 numre om måneden, uden yderligere omkostning.

De 50kr opkræves via din telefonregning hver måned.

Fordelen ved at indsætte penge på musikkontoen, i forhold til at betale hver gang, er at du sparer betalingskortgebyret, dvs. køber du ofte enkeltnumre, kan gebyret på ca. 2 kr udgøre en stor del af et nummer til 8kr.

Håber det hjælper med at forklare betalingsformerne, ellers må du meget gerne skrive tilbage.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar