TDC Mobilsikkerhed

Jeg har installeret TDC Mobilsikkerhed fra Google Play. Med 30-dages prøvetid. Øøøh ja, men man har bare ikke mulighed for at tilkøbe en licens efter prøvetidens udløb. Og det er også under al kritik, da jeg ringede til kundeservice var der ingen der kendte programmet. Først  efter at blive stillet om en 3-4 gange var der endelig en medarbejder der kunne fortælle mig, at app'en kun var i den 30-dages prøveversion. Det er endnu ikke klar til at man kan købe licens...Så hvorfor pokker frigive et halvt produkt? Hvad skal man med en app der ikke virker efter 30 dage?

1 Kommentar

Hej MikeDk,

Først og fremmest vil jeg sige mange tak for dit indlæg. Det er da bestemt relavant at få afklaret hvad denne app går ud på.

Du har helt ret i at, i øjeblikket har mobilsikkerhed kun været gældende for vores privat kunder i en 30 dages prøveperiode. Som det er i øjeblikket er det kun vores erhvervskunder, der har mulighed for at købe licens og dermed fortsætte brugen af app'en.

På nedenstående linkm, kan du læse mere om mobilsikkerhed og mulighederne for aktivering:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31949#2

Vi er dog i fuld gang med at udarbejde en kommerciel løsning, til vores privat kunder.

Hilsen

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)