TDC magter ikke at streame film

Kære TDC,

Jeg skriver her, da det er den eneste måde jeg kan se, hvor jeg kan kontakte jer - det er også flot kundebehandling!

Efter at have streamet film fra forskellige leverandører i et års tid forsøgte jeg i aften at bruge TDC Film efter jeg har fået HomeDuo. Jeg forsøger at se den seneste Transformers, men må erkende at I ikke magter at håndtere VOD, på trods af at jeres priser er højere end andre steder.

Oplevelsen er som udgangspunkt dårlig med en dårligt komprimeret film som hakker en lille smule hele tiden og fuldstændig flad lyd. Efter ca. 3 kvarter begynder den at stoppe op meget ofte (spille 1 sekund, buffer 5 sekunder). Jeg tester min HomeDuo forbindelse og får 17ned, 1,5 op på speedtest.net til jeres server i kbh.

Jeg har nu forsøgt adskillige gange med det resultat at filmen slet ikke starter. Så det var 50 kr. ud af vinduet. Jeg er meget skuffet og vil opfordre alle der måtte læse dette til at anvende cdon's løsning hvor jeg så godt som aldrig har oplevet problemer.

Håber I lærer noget eller tager jer sammen engang.

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej SkuffetJyde

Jeg er ked af at høre om din oplevelse, men jeg tror jeg har nogle løsningsforslag, der kan afhjælpe problemet.

Jeg testede det på min egen bærbare, i henholdsvis Chrome og IE8.

I Chrome kørte det næsten perfekt, dog en ganske lille smulle hakken.

Men i IE8 så det knapt så godt ud.

Efter en opgradering til IE9, opdatering af Flash, samt driver til grafikkort, kører det nu fint i begge browsere.

Så prøv med andre ord at opdatere browser, Flash og grafikdriver, og se om ikke det løser problemet.

Mht. betaling af filmen, må du meget gerne skrive til mig på kundeforum@tdc.dk, så ser jeg nærmere på det.

Jeg er i øvrigt en halv time inde i filmen lige nu, så jeg holder lige øje med om den begynder at buffer...

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)