TDC homeduo fastnet og fax

jeg tænkte på om man kunne bestille fax til tdc homeduo fastnet.

hvad er prisen vis man kan

10 Kommentarer

Omdømme 3
Hej,

Det er ikke længere muligt at bestille en ekstra seperat linje til en fax. Det var det man før i tiden kaldte en ISDN forbindelse.

Hvis det er en analog fax, og du har en analog telefonlinje (PSTN), burde du bare kunne tilslutte faxen i det trepolede telefon stik, også skulle den fungere.

Vær opmærksom på at faxen så skal være det eneste der er tilsluttet.

Håber det var svar nok.

Hilsen Alex

jeg mener altså man får 2 numre.

1 til fastnet

1 til fax

Det skal også næsten være det samme nummer

Omdømme 3
Det kan desværre ikke længere lade sig gøre, da vi ikke længere nyopretter disse ISDN2 forbindelser.

Grunden er at løsningen er for upopulær og dyr, til at kunne trives på markedet.

hvad er så løsningen vis man skal have en fax med et nummer der næsten ligner det som jeg har lige nu

Omdømme 3
Hej,

Der er nogle alternative muligheder, prøv at kontakte vores kundeservice og hør hvilke muligheder der er.

Du kan finde vores kontakt informationer på www.tdc.dk/kontakt

orker ikke at ringe da i har lang ventetid på telefon

Omdømme 3
I øjeblikket er der meget lav, hvis nogen, ventetid.

Men hvis du ikke vil det, er det også helt i orden.

kan du ikke undersøge det for mig i stedet

Omdømme 3
Har undersøgt det, men du er selv nødt til at tage kontakt, hvis det er noget du ønsker.

Hvad vil det koste vis man vil have jeres nye TDC 1Port Modem?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28667

Kan man godt få sådan en som reserve,til når min homebox bliver ustabil da det gør den tit.

jeg kender en som har løsningen der hedder Homeduo PSTN BBT begge slags telefoner på en gang.

Han fik det fornyligt uden ekstra beregning ,hvorfor fik jeg ikke denne løsning da jeg bad om det.

Da jeg ringer inde siger nogen man kan og så siger andre det intet er BBT eller PSTN som ikke hjælper mig nogen vegne.

Alle siger noget forskeligt.

Han betaler ligesom jeg de 270 pr mdr.

Da hans internet var ustabil fik han mobilt bredbånd,er det noget i giver til folk.

Det var sådan jeg ville have min forbindelse skulle være.

Nogen gange løber jeg tør for flere internet porte på homebox.

Den såkaldte switch,har i sådan til salg?

Da jeg læste i forum man kunne få den af jer.

I Mit Selvbetjening kan jeg ikke følge mit forbrug på bredbånd som jeg kunne før.

Under bredbånd står der kun Ip-adresser før stod der også specifikationer på mit forbrug.

Tror det skal fejlmeldes men det ved i selv noget om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)